internet explorer siger "cannot find server" reload nødvendig
jeg er på nettet gennem en proxy server.
når jeg starter internet explorer op kommer der en login formular til proxy serveren. jeg taster login og kode og klikker ok. så burde internet explorer hente min "home" side. Men det gør den ikke den siger "cannot find server". Først efter en reload kan den hente siden ned.
og derefter virker alt fint. hvad går der galt og kan man rette problemet?
Den moderne arbejdsplads er i stigende grad afhængig af mødelokaler til at fremme samarbejde, men dette skift medfører også stigende sikkerhedsudfordringer.
Problemet ligger på din proxy server. Du skriver intet om hvilken "model" den er af. I firmanetværk vil du normalt benytte et domain brugernavn, så alle servere kender dig. Hvis det er tilfældet, så virker det ikke korrekt med din proxyserver. Måske kan den slet ikke benytte domaine brugernavn og password. Det kommer helt an på hvilken proxy det er.
Som det sidste burde du checke fra en anden PC, om problemet er det samme.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.