Avatar billede dunkeren Nybegynder
25. februar 2003 - 08:15 Der er 6 kommentarer

Topliste og promovering hvordan

Jeg har tidligere igår aftes stillet et spørgsmål om annoncering, der kom der kun nogle generelle svar.

Siden :

www.findsvar.dk

Havde jeg overvejet om den kunne få eksponering, hvis man lavede en topliste, hvor man var rimeligt streng i sin vurdering og samtidig udformede det banner, som folk skulle klikke på så de ikke kunne undgå at komme forbi ens side ??

Altså teksten på banneret, kunne være :

www.findsvar.dk
pause
findsvar - på næsten alt
pause
stem her
pause
også forfra med logoet

Er den ide helt ude i skoven, altså en gif-animation, hvor den skifter imellem de tekster der ??

Også samtidig have sit logo liggende øverst på toplisten ? det må vel give nogle medlemmer ??

Er der nogen herinde der har erfaring med den ide ??
Avatar billede askhoej Praktikant
25. februar 2003 - 08:24 #1
Hvorfor skulle man bruge din side som topliste?
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2003 - 08:25 #2
boob havde noget lignende da de eksisterede, det fungerede fint, bare en skam de tog livet af sig selv via "so ein ding muss wir auch haben syndromet"

Men jeg syns ideen er god
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. februar 2003 - 08:25 #3
Jeg tror ikke på den slags. De fleste internetbrugere er næsten blinde for bannere og det er derfor kun ganske få bannere der har nogen som helst effekt.

Jeg mener at eneste vej frem er hårdt arbejde. Først skal du skabe indhold, uden indhold er der ikke noget for folk at komme for og ikke noget at blive der for hvis de skulle komme forbi.

Når du har indhold kan du optimere til søgemaskinerne, så folk kan finde dit indhold og du kan med din tilstedeværelse på nettet skabe opmærksomhed om sitet. Du kan f.eks. give svar i andre fora og newsagroups ved at henvise til sider i dit site.

Resten kommer nærmest af sig selv, nor folk finder ud af at der ligger gode oplysninger på sitet, vil de begynde at linke til dig og så går det pludseligt stærkt
Avatar billede dunkeren Nybegynder
25. februar 2003 - 20:08 #4
Faktisk har jeg tidligere opbygget 5.0 GB trafik på 3 måneder på en side, som startede fra scratch, men der var emnet mindre bredt.
VI oprettede en topliste og en mail fra mig fik os på producentens hjemmeside. Denne topliste kører uden de store problemer og er faktisk rimelig stor, når man tænker på at den er smalt funderet.
Vi er stadigvæk Danmarks mest besøgte side indenfor dette felt, men også internationalt vægter den en del, da de fleste besøgende er fra Australien, USA og england. + en del europæiske besøgende.
Askhoej, hvorfor spørger du ? Jeg beder om hjælp ikke spørgsmål !!!!
Og bufferzone det er ikke helt korrekt det du siger... faktisk har en enkelt banner skabt 10 % af den trafik, som pt. er på www.findsvar.dk
Avatar billede dunkeren Nybegynder
26. februar 2003 - 16:24 #5
hvem i alverden er boob ?
Avatar billede ram Nybegynder
14. august 2003 - 12:26 #6
Så røg dunkeren alias zonker mv ud i hoved og røv af Kandu. Hans arrogante opførsel gad de ikke mere.

Det er med slet skjult fornøjelse, at se at du igen er blevet bortvist. Du er syg i din sjæl, og vi bryder os ikke om så syge personer på Kandu.

Kandu den 13 august 2003

Citat:
Mange tak for hjælpen. AndersJensen er blevet fjernet fra systemet igen. Vi har længe vidst at det var Zonker som stod bag AndersJensen, men eftersom hans færden var stille og rolig har vi ikke gjort noget ved ham, men her på det sidste blev han for meget igen.

Tak endnu engang Brian.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)

    Alle de tips du henviser til her er blevet slettet.
Hans historik gør vi ikke noget ved da det vil ødelægge flere spørgsmål som han indgår i.

Tak endnu engang.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)
Citat slut