Avatar billede dumazz Nybegynder
20. marts 2003 - 15:09 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Forslag til rangliste

Jeg skal have lavet en rangliste hvor man ender med at blive Aut. Psykopat, kom med gode forslag til de tomme pladser:

1 Newbie
2 Wannabe
20 Aut. Psykopat
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. marts 2003 - 15:18 #1
Lidt forslag:

1 Newbie
2 Wannabe
3 killerbee

10 "TV-Avisen, godaften mit hoved er sprunget i luften"

15 Shu-bi-dua

18 stud. aut. psykopat

19 Spantol (At gå i "spantol" er faktisk meget farligt, for det er stadiet lige før "sort", og når man går i sort, så slå man ihjel)

/J
Avatar billede dumazz Nybegynder
20. marts 2003 - 15:24 #2
Det skal være jackass relateret...
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. marts 2003 - 15:26 #3
Så skal du vel have smidt navne på alle kolbøtte-padderne, der laver programmet, ind på listen, alt efter hvor dumme de er...

/J
Avatar billede T101 Novice
20. marts 2003 - 15:27 #4
1. NQNewbie (Not Quite Newbie)
2. Newbie Slime
3. Newbie
4. Advanced Newbie
5. Newbie Elite
6. User Slime
7. User
8. Advanced User
9. Elite User
10. Uber User
11. Expert Slime
12. Expert
13. Advanced Expert
14. Elite Expert
15. Uber Expert
16. Expert of Experts
17. Ultimate Slime
18. Ultimate
19. Psykopat
20. Aut. Psykopat

Har godt nok ændret de første, men de kan bare ændres tilbage ...
Avatar billede T101 Novice
20. marts 2003 - 15:29 #5
Det var forresten et svar...
Avatar billede blyno Praktikant
20. marts 2003 - 19:45 #6
jones net -> Din nummer 10. En gammel klasikker - stor humor....
Avatar billede maped Nybegynder
20. marts 2003 - 20:04 #7
1 Newbie
2 Wannabe
3 hvad med at lukke nogle af dine åbne spørgsmål
4 hvad med at lukke nogle af dine åbne spørgsmål
5 osv
20 Aut. Psykopat
Avatar billede dumazz Nybegynder
20. marts 2003 - 20:56 #8
t101> de er da lidt MEGET tamme, er de ikke ???
Avatar billede T101 Novice
20. marts 2003 - 21:25 #9
Nu kunne jeg ikke vide de skulle have noget at gøre med Jackass, men på et almindeligt board (regner med det er tilnavne på et board) syntes jeg dem jeg forslog var udemærkede. Hvis der skal være 20 skal der et eller andet system over dem ... Det er svært at komme med 20 helt unikke og originale navne der stadig har bare en smule til fælles.
Avatar billede dumazz Nybegynder
20. marts 2003 - 21:33 #10
...de giver bare ikke mening, f.eks rang 8.... der bliver man ikke avanceret bruger
Avatar billede T101 Novice
20. marts 2003 - 22:21 #11
Nå .. Så tror jeg, jeg giver op ...

Men hvis det er til et board så ville jeg forslå at lave færre inddelinger ...
Avatar billede dumazz Nybegynder
20. marts 2003 - 22:41 #12
det er ikke til et board....
Avatar billede jones_net Nybegynder
21. marts 2003 - 10:03 #13
blyno>> Jeg sad som teamleder for en flok telefonsupportere, hvor vi efter hver vagt skulle beskrive dagens stress niveau - vi havde følgende muligheder (Frit efter min dårlige hukommelse...)

Pina Colada
Jeg laver kaffe lige om lidt
Normal (kan ikke lige huske hvad der stod...)
Endelig lidt fred og ro
TV-Avisen, godaften mit hoved er sprunget i luften

/J
Avatar billede dumazz Nybegynder
21. marts 2003 - 13:53 #14
jeg lukker, det her kan ikke bruges til noget...
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. marts 2003 - 14:23 #15
dumazz du kunne i det mindste give dem en smule point de brugte trodsalt tiden på at hjælpe dig
Avatar billede lrd Nybegynder
21. marts 2003 - 14:29 #16
damn her er mange der æder sine egne point
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. marts 2003 - 15:06 #17
lrd - tja tjek dumazz' point regnskab det ser sq ik for godt ud :(
Avatar billede dumazz Nybegynder
23. marts 2003 - 19:00 #18
ville gerne, men de point jeg tjener ved at svare folk bliver slettet... tjener f.eks 60 point.... men når ikke at kigge mig om før der atter står 0 i menuen...