Avatar billede jankl Nybegynder
04. april 2003 - 15:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fuldkopiering fra en harddisk C-drev til ny harddisk D-drev

Da jeg har anskaffet mig en ny harddisk, som er større end den gamle, og derfor vil jeg gerne køre den nye disk ind som nyt C-drev.

Da jeg ikke gider at finde alt frem, har jeg ladet mig fortælle, at der via DOS findes en kopi-kommando, hvor man kan kopiere alt ra en harddisk til en anden.

Kan I give mig den pgl. command?

mvh.

Jan
Avatar billede riversen Nybegynder
04. april 2003 - 15:57 #1
du kan bruge norton ghost eller powerquest drive image (www.powerquest.com) til at lave en nøjagtig kopi fra en harddisk til en anden. Tror det du har hørt om er xcopy, og det dur vist ikke til formålet.

Du kan hente en evalueringsversion er drive image på deres hjemmeside.
Avatar billede fromsej Praktikant
04. april 2003 - 16:01 #2
xcopy C: D:/e
Men du slipper ikke for at installere et styresystem.