Avatar billede shamanic Nybegynder
13. april 2003 - 23:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler driver til et gammelt Compaq Fax modem

info på modemet

COMPAQ 56K External Fax Modem With Voice
Series NC 4000

339616-082 CT:P17BC0BD9GZ0UA 339613-081
Spares Rev. B

er der en der kan hjælpe mig med at finde de rigtige drivere, til Win 98 se ?
Avatar billede bredker Nybegynder
13. april 2003 - 23:24 #1
har du prøvet på windows update
Avatar billede shamanic Nybegynder
13. april 2003 - 23:31 #2
nej, da modemet først skal installeres imorgen hos min søster, jeg ved ikke om windows har driver til netop dette modem, derfor ville jeg gerne være på forkant med dette.
Avatar billede bredker Nybegynder
13. april 2003 - 23:36 #3
jeg kender ikke det modem , men vil tro at du kan finde en der da de fleste ældre modems kan køre med en standartdriver
godtnok er det et compaq ( hvilket jeg normalt holder mig fra , da der altid bliver problemer med det mærke på et eller andet tidspunk )men dog har været kendt af indows i lang tid
Avatar billede shamanic Nybegynder
13. april 2003 - 23:44 #4