Avatar billede tobiashej Nybegynder
17. april 2003 - 22:40 Der er 1 kommentar

trickler_4010

jeg har problemer med at et pop-up vindue kommer frem hvor der i titlen står: "trickler_4010.exe - indgangspunkt blev ikke fundet" og så nede under står der: "procedurindgangspunktet WSCUpdateProvider blev ikke fundet i DLL-biblioteketet WS2_32.dll" hvad skal jeg gøre for at få den væk jeg har prøvet at Systemgendanne og det virker ikke. Hvad skal jeg gøre
Avatar billede blyno Praktikant
17. april 2003 - 22:47 #1
Prøv at læse denne og følg tråedene.. Måske kan de bringe lidt lys over sagen:

http://cert.uni-stuttgart.de/archive/usenet/microsoft.public.inetserver.iis.security/2003/03/msg00085.html