Avatar billede cotus Nybegynder
09. maj 2003 - 19:58 Der er 6 kommentarer

Pæn skrifttype til bordkort

Nogen der har et link til en pæn håndskriftstype, som passer til bordkort? Det skal være en skråskrift, og helst ikke for tynd...

På forhånd tak..

/cotus was here..
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2003 - 20:01 #1
Lucida handwriting er da udemærket. Har du ikke den på din pc?
Avatar billede cotus Nybegynder
09. maj 2003 - 20:04 #2
Hmm måske mere klassisk skråskrift?

/cotus was here..
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2003 - 20:06 #3
Der findes mange gratis skrifttyper på nettet, problemet er blot at de ofte ikke indeholder æøå og så er man jo lige vidt.
Avatar billede cdc Novice
09. maj 2003 - 20:44 #4
Edwardian Script ITC er vel en der er standard vil jeg mene, og den er da meget fin til bordkort osv. Har selv brugt den til samme
Avatar billede kop Nybegynder
09. maj 2003 - 22:54 #5
du kan sikkert finde der passer dig herhttp://www.fontfreak.com/fonts-z.htm
Avatar billede kristiandk Nybegynder
13. maj 2003 - 19:19 #6
Hmmmmmm. Der kan man jo så tage sit "Adobe Photoshop" Frem og lege med det. :)

Eller ta' Rockwell, eller Geogia?

lav dit eget.?? :)

KONTAKT: Klemmensen99@ofir.dk <- MAIL.
KONTAKT: Klemmensen99@ofir.dk <- MSN MESSENGER.

/Kristian.