Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
13. maj 2003 - 18:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billed behandlings program

En opgave der lyder på et billedbehandlings program. Og det er det. Så kan man tænke det er dælme bredt. Men hvad kan man egentlig lave. Programmet skal udvikles inden for ca 3 uger af 3 personer.

Nogle der har nogle ideer
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. maj 2003 - 18:18 #1
Hvorfor ikke downloade source koden til Gimp (til linux) og kikke på den, den er Open Source
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2003 - 18:18 #2
stort set samme features som Irfanwiev
Avatar billede kristiandk Nybegynder
13. maj 2003 - 19:13 #3
Jeg har 2 vildt gode idéer som jeg kan give dig.

1. Få "photo impact". -> Design til begyndere. -> Ringest.
2. Eller få "Adobe Photoshop" -> Grafisk design. -> Bedst.

Jeg foreslår du tager "Adobe Photoshop". Du kan så klikke dig ind på www.prodic.dk <- Lær "Adobe Photoshop".

Du kan downloade det fra mig via .ZIP hvis det er noget du er intresseret i.

KONTAKT: Klemmensen99@ofir.dk <- MAIL.
KONTAKT: Klemmensen99@ofir.dk <- MSN MESSENGER.

Kristian
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. maj 2003 - 19:44 #4
ER det mig der totalt har misforstået spørgsmåler. Som jeg læser det, drejer det sig ikke om at lære at bruge et billedbehandlingsprobram, man at skrive/kode et billedbehjandlingsprogram. Grinden til jeg foreslår Gimp er ikke at det er det bedste billedbehandlingsprogram, men at source koder er tilgængelig. Mig bekendt er sourcekoden ikke tilgængelig for hverken Photoshop, Irfanwiev eller Photo Impact, hvorfor de er lidt svære at bruge som inspiration når man kun har 3 uger (eller også er jeg bare ikke hård nok til at kode)
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2003 - 19:47 #5
uuhada kristiandk - jeg tror du læner dig meget kratigt op af en næse hvis admin ser at du tilbyder købeprogrammer som gratis downlads ;)
Avatar billede staf Nybegynder
14. maj 2003 - 13:27 #6
>kristianDK

Det der er vist ikke synderligt smart. Du kan rent faktisk få en anmelding på nakken.
Avatar billede kristiandk Nybegynder
16. maj 2003 - 09:48 #7
I known,, men vil bare hjælpe. :)