Avatar billede johnsenm Nybegynder
23. maj 2003 - 13:13 Der er 4 kommentarer

problemer med cisco router

jeg har problemer med at sende og modtage filer igennem icq 2000b
jeg har en cisco router 677
cybercity abonemment
kører win xp 2000
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
23. maj 2003 - 13:16 #1
har du åbnet de relevante porte? mener faktisk det er en hel range for at få det til at spille
Avatar billede jkaad Nybegynder
23. maj 2003 - 13:53 #2
Jeg er overbevist om det er portene...

Du kan hos DK CERT søge på en masse programmer og få oplyst hvilke porte de bruger normalvis...

https://www.cert.dk/cgi/porte.cgi?port=&keyword=icq&desc=&protocol=alle
Avatar billede pctalent Nybegynder
14. juni 2003 - 23:07 #3
Normalt bruger ICQ port 5190, men ICQ er normalt ikke så kræsent, da det er i stand til at scanne for hvilke porte der er åbne, og dermed kan anvendes.
Avatar billede matic Nybegynder
21. september 2003 - 00:34 #4
http://www.paikin.dk

hvis du har en Cisco 677 er den her side din ven der er det skrevet sår normale personer kan forstå det