Avatar billede penny-packer Nybegynder
29. maj 2003 - 21:29 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

I kan tjene masser af penge her

med dette her program får man 1 dollar i timen bare for at surfe på nettet. Altså man får en lille cash bar som viser lidt banners unden popup's tilmeld jer her:

http://www.cashspace.com/signup.asp?refID=pennypacker

og nu tænker i sikkert det ikke virker, men det gør det for jeg har tjent penge på det!.

ps. dem der tilmelder sig får 60 points af mig.
Avatar billede ellert Nybegynder
29. maj 2003 - 21:31 #1
vi får 60 point af dig ... og du får penge ...

helt ærligt, gå andetsteds med dit beskidte stads
Avatar billede bredker Nybegynder
29. maj 2003 - 21:31 #2
får du da penge for at få nogle tilmellinger
Avatar billede schaefner Juniormester
29. maj 2003 - 21:32 #3
anmeldt
Avatar billede bredker Nybegynder
29. maj 2003 - 21:32 #4
enig
Avatar billede boris Mester
29. maj 2003 - 21:33 #5
Det er faktisk ikke tilladt at:
gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur.Så skynd dig lige at lukke igen ;-}
Avatar billede bredker Nybegynder
29. maj 2003 - 21:33 #6
og så starter han på det den første dag han er bruger herinde
Avatar billede 299 Nybegynder
29. maj 2003 - 21:37 #7
Hvordan kan du se om jeg har telmeldt mig?
Avatar billede boris Mester
29. maj 2003 - 21:45 #8
>299.
Det er ikke ham selv der kan se det.
Hvis du følger hans reklamelink, kommer der en parameter med, som hedder penny-maker, som er hans bruger-id der hvor han tjener penge.
Samtidig vil cashspace.com kunne se dit IP-nummer samt at du følger et link fra Eksperten.
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. maj 2003 - 21:47 #9
Hvor dum kan man være
Avatar billede boris Mester
29. maj 2003 - 21:49 #10
Så længe man er i stand til at erkende, at man ikke ved alt, er man ikke totalt dum ;-}

Tænk også på, at linket kunne være velment.....
Avatar billede penny-packer Nybegynder
29. maj 2003 - 21:52 #11
Slap af jeg mente ikke noget dårligt med det jeg så bare dette har gode program hvor man kan tjenne masser af penge så ville jeg da bare lige give et link til det så andre kunne se det.
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2003 - 21:53 #12
Yeah right. Anmeldt for spam.
Avatar billede bredker Nybegynder
29. maj 2003 - 21:54 #13
og luk så dette spm igen inden der kommer ennu en anmeldelse
det lyder ikke som om du bare vil hjælpe andre her
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. maj 2003 - 21:55 #14
penny-packer> du bedes venligst lukke dette spørgsmål, da det lagte link ikke har relevans for løsning på en problemstilling, og derfor ikke hører hjemme her, jvnfr www.eksperten.dk/regler.phtml

mvh
ztyxx / coadmin
Avatar billede boris Mester
29. maj 2003 - 21:57 #15
penny-packer du kan lukke spm ved at besvare det selv og give dig selv point, og så læs reglerne bagefter.
Avatar billede 299 Nybegynder
29. maj 2003 - 21:58 #16
>michael-k
Hvis det var mig du skrev til så tror du at du vist vid alt!
Avatar billede boris Mester
29. maj 2003 - 22:03 #17
>299 . Derfor også min efterfølgende kommentar. Den kan også læses modsat....
Avatar billede 299 Nybegynder
29. maj 2003 - 22:03 #18
Og boris
hvordan kan han se at det er mig der er telmeldt og ikke dig?
Avatar billede penny-packer Nybegynder
29. maj 2003 - 22:04 #19
lukker
Avatar billede boris Mester
29. maj 2003 - 22:07 #20
>299
Hvis du har fulgt linket til cash-spasserne, kan de ikke se hvem af os det er der har svaret, med mindre de allerede kender vores IP-nummer. De kan kun se dit IP-nummer, hvad slags styresystem du har, hvilken browser, at du følger penny-packers link og bliver linket fra en side på Eksperten.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
29. maj 2003 - 22:53 #21
hvis folk vil se hvad det er kan de følge
http://www.cashspace.com/

og hvis i vil anmelde ham burde i gøre det til cashspace *grin*

citat fra http://www.cashspace.com/signup.asp
" We are forced to terminate the account of any member who uses "spamming" techniques to solicit referrals. View our AntiSpam Policy "