Avatar billede cyberkox Nybegynder
01. juni 2003 - 18:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Indsætte sin "egen" ramme i Word

Hej E.

Jeg sidder og leger lidt med Word XP Pro.
Jeg ved godt at man kan indsætte rammer med billeder af div. ting (Formater -> Kanter og skygger... -> Sidekant -> Grafik), men så synes jeg det kunne være sjovt at sætte sine egne billeder ind, men kan man det og hvordan ?
Avatar billede mugs Novice
01. juni 2003 - 18:08 #1
Indsæt > Billeder > Fra fil.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
01. juni 2003 - 18:15 #2
Du kan også vælge at indsætte det som vandmærke. Sidehoved/sidefod -> Vis/skjul dokumenttekst ->Indsæt din egen grafik. Der kan du lave så du kan skimte et billede bag di tekst.
Avatar billede hcma Novice
01. juni 2003 - 20:17 #3
Så vidt jeg kan se, er der kun de foruddefinerede i word. Derimod har du helt andre og flere muligheder i MS Publisher for at indsætte din egen grafik som sideramme o.s.v.
Avatar billede hcars Novice
02. juni 2003 - 23:23 #4
Jeg har ikke Word XP, men gætter:
De der grafikrammer kunne vel ligge i en mappe, hvor man måske kunne få lov at tilføje en fil eller at udskifte en af de bestående med sin egen grafik.
Eller den anden løsning nævnt af catbody: Lav et nyt bllede af dit bllede incl. den grafiske ramme udenom.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
17. juni 2003 - 17:35 #5
feedback eller luk.....
Avatar billede cyberkox Nybegynder
01. juli 2003 - 14:56 #6
Lukker, har ikke fundet nogen løsning
Avatar billede s_kjaer Praktikant
01. juli 2003 - 18:56 #7
Mærkelig opførsel... Kunne jo være at der var chance for at du fik mere hjælp hvis du var aktiv i spm.
Avatar billede hcars Novice
02. juli 2003 - 10:05 #8
enig med s_kjaer.
:(
14. juli 2017 - 10:48 #9
Hej jeg ved hvad du mener, jeg googlede grafik, format, word, sidekanter, for man må da, ligesom med fontene kunne finde formatet og gemme den inde i mappen med sidekanterne. Er spørgsmålet stadig aktuelt? Jeg håber på at få svar her.
God dag
Med venlig hilsen
Therese