Avatar billede dolphin Nybegynder
30. november 2000 - 22:55 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Gemme opkaldsforbindelser

Hvordan kan man gemme sine opkaldsinstillinger (netværk via modem)for at kunne genbruge dem efter man har renset sin maskine, jeg har tænkt mig at rense min maskine totalt (F-diske) og starte forfra men jeg vil gerne kunne beholde mine opkaldsindstillinger.
Avatar billede timsen Nybegynder
30. november 2000 - 22:59 #1
Øhhh papir og pen *g* eller lave en . ins
Avatar billede krusell Nybegynder
30. november 2000 - 23:00 #2
du skal bare have tlf. nummeret. Brugernavnet og passwordet.
Det er da ikke så svært lige at skrive ned...
Avatar billede timsen Nybegynder
30. november 2000 - 23:05 #3
HVA ??!!
Avatar billede dolphin Nybegynder
30. november 2000 - 23:05 #4
Hvordan lave en .ins ???

Problemet er at jeg har 10 forskellige forbindelser og jeg gider ikke skrive dem ned - Windows kan sku da ikke være så dumt at man ikke kan tage dem med sig.
Avatar billede timsen Nybegynder
30. november 2000 - 23:07 #5
Øhhh når man registre sig hos TDK så for man en opkalds fil så må det da også være muligt at lave sådan en selv...det hedder .INS til \"efternavn\"...er lige i schock over hvorfor krusell fik de points.
Avatar billede krusell Nybegynder
30. november 2000 - 23:14 #6
http://www.eksperten.dk/spm/36093

Har du ikke alligevel papir på de forbindelser du har?
Og hvad skal du bruge 10 forbindelse til?
Og det er da alligevel meget rart at have dem, hvis nu maskinen krasher...
Avatar billede krusell Nybegynder
30. november 2000 - 23:16 #7
Det var da et godt svar timsen ;-)
Avatar billede timsen Nybegynder
30. november 2000 - 23:18 #8
Hva mener du krusell ??
Avatar billede krusell Nybegynder
30. november 2000 - 23:20 #9
;-) betyder at det var for sjov det man skrev.
Jeg prøvede at lave en joke om de point jeg lige fik, for det svar jeg gav...
Avatar billede timsen Nybegynder
30. november 2000 - 23:21 #10
Okay men jeg svarede først ! :-(
Avatar billede krusell Nybegynder
30. november 2000 - 23:22 #11
Men jeg kan vist godt beholde pont\'ne hvis der her virker (og det burde det ;-)
søg efter *.dun filer.
Det er de filer du skal gemme dolphin
Avatar billede dolphin Nybegynder
30. november 2000 - 23:22 #12
Jeg kan forstå ud fra dette at I ved ikke hvor oplysningerne bliver gemt i windows !

De må være et eller andet sted i windows!

Selvfølgelig har jeg alle indkaldsnr. + password på skrift men det er bare dumt at man ikke kan tage dem med sig - ikke.

Vedr. de 10 opkaldsnr. - mit firma har 6 RAS forbindelser og så har 4 udbyderne, jeg vil ikke være i lommen på kun en udbyder - derfor.

Så må i hjælpe mig hvordan for jeg givet de 30p til timsen ?

Avatar billede krusell Nybegynder
30. november 2000 - 23:24 #13
Det er *.dun du skal gemme...

Og forøvrig svarede vi samtidigt, da jeg ikke kunne se dit svar da jeg skrev mit ;-)
Men jeg har ordnet det med point\'ne, men prøv lige de med *.dun
Avatar billede krusell Nybegynder
30. november 2000 - 23:25 #14
Tænk at du stadig ikke kan finde ud eskperten efter et år dolphin... lol
Avatar billede dolphin Nybegynder
30. november 2000 - 23:28 #15
Jeg har fundet mine dun-filer er det så bare at kopiere dem ind efter en ny installation ?

Øvelse gør mester !!
Avatar billede timsen Nybegynder
30. november 2000 - 23:29 #16
Jeg har en gave til hr. Dolphin så du kan gemme dine oplyninger i en exe fil og bare køre den en gang når du skal bruge oplysningerne...var det noget ??
Avatar billede krusell Nybegynder
30. november 2000 - 23:29 #17
Tjae, du skal så lige lægge dem ind som genvej, men ellers ja, du skal bare kopiere dem ind efter ny installation.
Er det så iorden jeg beholder point\'ne?
Avatar billede dolphin Nybegynder
30. november 2000 - 23:30 #18
Det lyder intersant !

Avatar billede krusell Nybegynder
30. november 2000 - 23:34 #19
Er det ikke bare en avanceret form for pen og papir?
Eller hvad gør det program? Ud over at give informationen?
Avatar billede timsen Nybegynder
30. november 2000 - 23:35 #20
Ja ikke. ?? Men det er ret nemmer at trykke to gange end at skal til at finde en sti ovs. men det op til dig dolphin
Avatar billede timsen Nybegynder
30. november 2000 - 23:37 #21
Den registre og ligger det op som det skal være...med IP og hele snottet det gør det hele.!
Avatar billede krusell Nybegynder
30. november 2000 - 23:41 #22
Hvordan lægger det op?
Installere det?
Og hvad for noget IP? Hvad har det med sagen at gøre, hvis han skal ringe op får han en ny IP hver gang...
Avatar billede krusell Nybegynder
30. november 2000 - 23:43 #23
zequenze.dk synes nok jeg havde set dig før...
Er det en god ven du har der? *g*
Avatar billede timsen Nybegynder
30. november 2000 - 23:44 #24
Hvis du viste hvor meget den gjorde sååå jaa...
Avatar billede timsen Nybegynder
30. november 2000 - 23:47 #25
Han er en underlig fætter...han er mega skummel men han er vidst ret go til computere og alt det der, men det er vidst også det eneste :-)
Avatar billede timsen Nybegynder
30. november 2000 - 23:55 #26
Men det var ik noget dolphin eller hva ??
Avatar billede dolphin Nybegynder
01. december 2000 - 00:17 #27
Tak for hjælpen - Jeg klarer mig nu!

Nu kan jeg installere min ME\'er.
Avatar billede timsen Nybegynder
01. december 2000 - 11:49 #28
HVORFOR FANDEN BLEV DE POINT IK DELT ??!!