Avatar billede spacey Nybegynder
01. december 2000 - 13:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Admin! - Fuck det flash!

Admin>>> Kan i ikke godt fyre det flash logo?

Det er meget irriterende, specielt hvis man ind imellem benytter eksperten.dk fra en offentlig computer, som tit ikke har flash.

Jeg så lige hurtigt i jeres JS kode at det vidstnok bare burde vise et alm. elogo hvis man ikke har flash, men det får sq siden til at komme med en masse JS fejl hvis jeg fx. prøver at gå herinde fra en computer på min skole.

Og ærligt talt, eksperten er vel ikke en opvisning i snevejr eller design, men derimod et sted hvor folk kan hjælpe hinanden!

//Jens
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
01. december 2000 - 13:34 #1
Helt enig, der skal ikke være fejl. Vi kigger på det !
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2000 - 15:30 #2
Skolerne kunne jo sørge for at opgradere deres Browsere, det må da være rimeligt, når man underviser i stoffet.
Avatar billede nomiz Nybegynder
01. december 2000 - 16:34 #3
Ja, de pisskoler.. Min søsters kæreste arbejder på en skole med 32 computere og ét ISDN modem..
*lol* - Bunden er nået...\"Kommunerne skal jo spare, ik\'?\"

/vh
Simon
Avatar billede kasseper Nybegynder
01. december 2000 - 16:38 #4
Jeg syntes nu det er fedt med lidt virtuelt sne i december, når nu en hvid jul er blevet en saga blot !

(Men det skal selvfølgelig virke først !)
Avatar billede hobbez Nybegynder
01. december 2000 - 17:25 #5
Jeg syntes også det er sødt med logoet med sneen - det skal vel ikke være så surt alt sammen?

(Faktisk syntes jeg det skulle være på alle sider, her i december).

Hvis Admin får rettet JS-koden, så må det vel være godt nok.

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2000 - 17:29 #6
De kan da godt spare, selv om de sørge for at Deres browsere er opdateret. det har jeg da set på flere kursuscentre, at det er i orden. Mon ikke det er disse skoleadmin, som ikke kan få sig taget sammen. Jeg syntes det er fint med lidt forandringer her til jul.
Avatar billede nomiz Nybegynder
01. december 2000 - 17:49 #7
Min skole-administrator er kvindlig, og hun aner mildelst talt intet om computere.. Det var mig der skulle sætte serveren op som 5. klasser! (Det skal lige siges at dengang havde jeg stadig kun min 486 m. Win3x, så servere var ikke lige mit store speciale..)

/vh
Simon
Avatar billede padde Nybegynder
03. december 2000 - 00:48 #8
Jeg synes snevejret er rigtig hyggeligt!

nomiz > Du fornærmer mig, ved at kæde din skole-admin.´s manglende kompetance sammen med hendes køn - Der er faktisk efterhånden en del tøser der godt kan computer, mig selv inkl., synes jeg da :)
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2000 - 10:18 #9
Hvad med en lille kravlenisse på logoet?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. december 2000 - 13:46 #10
kharder>> Måske til næste år :)
Avatar billede admin Novice
04. december 2000 - 09:43 #11
spacey: Hvilken version browser har i på skolen ?
Avatar billede spacey Nybegynder
04. juli 2001 - 22:12 #12
Admin, sorry, jeg havde helt glemt dette spm!
Jeg går ikke på den skole mere, men vi brugte vidst std. win98-DK browseren fra de tidlige versioner, dvs. en 4.72xxxxx