Avatar billede black-bear Nybegynder
07. juni 2003 - 14:59 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Dell eller Fujitsu-Siemens

hej jeg vil gerne vie hvilken computer jeg skal købe eller hvad i kan anbefale mig og jeg ved allerede nu at der kommer nogen og siger at jeg skal samle en selv men det gider jeg ikke... så er det bare i gang med tasterne og hjælpe mig :-)
Avatar billede crapshot Nybegynder
07. juni 2003 - 15:19 #1
Du skal hvert fald have en Intel Pentium 2.4 GHz Processor og så vil jeg også anbfale en med et GeForce 4 TI4400 128 mb. grafikkort. Og så selvfølgelig 512 mb DDR ram.
Avatar billede black-bear Nybegynder
07. juni 2003 - 15:24 #2
jeg vil heller have et ATi Radeon 9800 men det sætter jeg bare i den hvis det er... men det du siger minder nok mest om en Dell eller hvad?
Avatar billede crapshot Nybegynder
07. juni 2003 - 15:27 #3
Ja jeg ville også foreslå Dell og et ATI Radeon er også rigtig godt, men det er bare en del dyrere end GeForce TI
Avatar billede black-bear Nybegynder
07. juni 2003 - 15:27 #4
eller var det også ATi Radeon 9700
Avatar billede black-bear Nybegynder
07. juni 2003 - 15:27 #5
ja ok
Avatar billede black-bear Nybegynder
07. juni 2003 - 15:29 #6
men så har jeg prøvet at sammen sætte en inde på dell.dk og den kom til at koste 12610 uden moms og 15763 med moms
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. juni 2003 - 15:33 #7
jeg vil også anbefale Dell *skal dog sige at jeg ikke har erfaring med Fujitsu-siemens*

Men Dell, bruger kvalitets produkter og har en rigtig god support
Hvis der mod forventning skulle være noget galt *eks hdd, netkort* så kommer der en tekniker ud til DIG og laver det ude hos DIG, så der er ikke noget med at du skal sende den til rep og vente flere uger på at få den tilbage..
Det var ihvertfald den support jeg fik, da mit grafikkrot på min Dell Inspiron røg.. der kom en tekniker ud, skiftede kortet, kontrolere at den virker korrekt igen.. det tog ikke engang 1 time
Avatar billede black-bear Nybegynder
07. juni 2003 - 15:35 #8
ja okæ det vil sige at det er pengene værd at købe en dell og så kan jeg jo evt. putte den over i et Chieftec kabinett uden at der sker noget ikk?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. juni 2003 - 15:37 #9
hvis du flytter hardwaren fra deres kabinet over i et andet, så ryger din garanti med 99.9999% sikkerhed
Avatar billede black-bear Nybegynder
07. juni 2003 - 15:38 #10
ok damn æv-æv-æv
Avatar billede black-bear Nybegynder
07. juni 2003 - 16:06 #11
jamen æv da også... så kan jeg jo ikke lave et ordentlig casemod på den :-(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. juni 2003 - 16:11 #12
så må du jo vælge:

kvalitets produkter til billige penge og rigtigt god on-site services
Dell

Måske ikke så god kvalitet, alm garanti, men kan modd lige så tosset du ønsker
Saml selv
Avatar billede black-bear Nybegynder
07. juni 2003 - 16:16 #13
jae så er det jo så lige hvad jeg vil... hmm... tænke... tænke... så napper jeg sq en dell når jeg har pengene til det
Avatar billede black-bear Nybegynder
07. juni 2003 - 16:17 #14
hvordan giver jeg points???
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2003 - 17:22 #15
Accepter de svar der er kommet - Syntes du skulle købe Fujitsu-Siemens. Her har du lige et godt tilbud: http://www.fujitsu-siemens.dk/GreenPCHome.PDF
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2003 - 17:22 #16
;)
Avatar billede black-bear Nybegynder
08. juni 2003 - 01:04 #17
hehe det er faktisk den jeg havde tænkt på at købe
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2003 - 21:40 #18
Der kan man bare se ;)

Meld lige tilbage nå du får den leveret - den er så ny at vi ikke engang er begyndt at have den på lager endnu på mit arbejde :)
Avatar billede black-bear Nybegynder
08. juni 2003 - 21:52 #19
hey hey jeg havde TÆNKT på at købe jeg køber den ikke men den godt kunne tænke mig er bare en Fujitsu-Siemens Scaleo 600 og ikk den der Green pc... men jeg har fået et forslag om at samle en  hos http://www.midtdata.dk