Avatar billede tow Nybegynder
20. juni 2003 - 15:49 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Bedste textil-trykkeri?

Nogle bud på gode Danske textil-trykkerier (t-shirts, sweatshirts etc.)?

Og jeg er ude efter premium tryk kvalitet, rimelig levering og hvad der ellers er.....
20. juni 2003 - 16:04 #1
Kn varmt anbefale:

NP Tryk
Struer Landevej 6
7500  Holstebro
Telefon: 97 40 19 55

God kvalitet, hurtig levering, rimelige priser.
Avatar billede tow Nybegynder
20. juni 2003 - 16:18 #2
Tak for forslaget.

Er der evt. nogen der kender til trykkerier der kører med mærker som Hanes, Friut of the loom, B&C og lignende? Måske et lidt større trykkeri end ovennævnte....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. juni 2003 - 16:30 #3
Ja, du finder dem her: http://www.printandtshirts.net/ , og de virker ret professionelle.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. juni 2003 - 16:33 #4
tow> Det er ikke størrelsen der afgør kvaliteten, jeg har set lige så meget dårlig tryk fra store
trykkerier med et godt renomé!

/per
Avatar billede tow Nybegynder
20. juni 2003 - 17:05 #5
Hojerup du har ret i at det behøvet at være størrelsen der gør forskellen, men det kan være at jeg har brug for et "større trykkeri", som har en større kapacitet end et mindre.

Linket du nævner kender jeg. Også ret godt! Jeg har så sent som i denne uge modtaget et sæt tryk fra en af deres trykkerier hvor kvaliteten, mildest talt, ikke var iorden! Det lyder godt, de lover meget, men glemmer desværre at overholde det.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. juni 2003 - 17:24 #6
tow>Tak for oplysningen! Det er grunden til at jeg ikke betaler, før varen er undersøgt.
Så du har vel sendt dem retur.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. juni 2003 - 17:27 #7
Prøv dem, de virker nemlig lidt mere seriøse: http://www.overnite.dk/intro.htm

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. juni 2003 - 17:29 #8
Du kunne f.eks. se på deres refererenceliste, selvom den ikke altid er til at stole på. http://www.overnite.dk/onref.htm

7per
Avatar billede tow Nybegynder
20. juni 2003 - 17:35 #9
Naah, diskutere lidt med manden, kan ikke helt blive enige;)

Tjekker dine links, men som du selv siger er ref. lister ikke altid til at stole på, printsandtshirts har selv ret gode refs.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. juni 2003 - 10:28 #10
Har du fundet en løsning?

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. juli 2003 - 00:37 #11
Fik du lavet nogle nye t-shirts?

/per
11. juli 2003 - 03:04 #12
Lukketid???
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. juli 2003 - 16:00 #13
Skal du ikke lukke spørgsmålet?

/per
Avatar billede tow Nybegynder
27. juli 2003 - 18:33 #14
beklager - og nej har ikk´ fundet ud af noget endnu

tak for hjælpen ellers
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. juli 2003 - 19:25 #15
Velbekomme!

/per