Avatar billede nielsg Nybegynder
26. juni 2003 - 01:12 Der er 12 kommentarer

Gratis webhotel?

Hej alle jer.

Ville hører om i kendte noget til www.web0kr.dk ?
Det lyder alt sammen meget godt, men mon der ligger noget ondt/skummelt bag det?
Avatar billede lazenby Nybegynder
26. juni 2003 - 01:12 #1
lytter med..
Avatar billede melao Nybegynder
26. juni 2003 - 01:16 #2
Det interessante der er vel
Tilknytning af domæne 49,-  / p.a.

hvad står p.a. for ? Pr. år?

Vh. Casper
Avatar billede nielsg Nybegynder
26. juni 2003 - 01:16 #3
Per Anno mener jeg det er dvs. pr. år ja.
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. juni 2003 - 01:18 #4
For det første nasser de nok lidt for meget på Web10's navn til at blive anset som seriøse (?)
For det andet ville jeg være lidt bekymret over deres manglende planlægning. Det er jo meget godt at de får 100 kroner ind ved oprettelsen - så skal de bare proppe 100 webhoteller på den samme server hver eneste år - så har de råd til at fortsætte... på et eller andet tidspunkt risikere de at stå med en masse løbende udgifter uden andet end enkelte engangs indtægter.
Ovenstående er selvfølgelig udfra et spinkelt grundlag (deres hjemmeside), men det er min vurdering :-)
Avatar billede spontek Nybegynder
26. juni 2003 - 01:22 #5
Kender ikke meget til dem, synes de er alt for dyre. Kig hellere forbi www.1go.dk - der kan du få 5 MB subdomæne gratis, og for 50 kr om året kan du få 25 MB med domæne (domæneafgiften koster altid 75 kr årligt hos alleudbydere)

www.1go.dk er stabile og har fin oppetid

Du kan også kigge forbi http://internetplads.dk hvor du kan finde en masse gratis hjemmeside plads, og med http://GratisDNS.dk kan du selv let sætte et domæne til at pege på en hvilken som helst placering på Internet du ønsker - ganske smart - og så er det jo GRATIS  :-)
Avatar billede nielsg Nybegynder
26. juni 2003 - 01:23 #6
Sjovt nok du nævnet Web10, prøv at se web0kr.dk's hjemmesides design og sammenlign det med web10, andre end mig der kan se en lighed:)?
Avatar billede spontek Nybegynder
26. juni 2003 - 01:29 #7
Jeg har selv hos Web10.dk - de er skod, skod, skod. Udover det har tager over én måned for hvert af mine domæne at blive redelegeret til dem (skal tage 2 dage) har de også megen nede tid. Bl.a. både tirsdag og onsdag
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. juni 2003 - 05:47 #8
kig på www.frac.dk
Avatar billede spontek Nybegynder
29. juni 2003 - 22:05 #9
Gentager mig selv som "svar" i håb om det kaster point af sig, og et at spørgsmlået lukkes:

Kender ikke meget til dem, synes de er alt for dyre. Kig hellere forbi www.1go.dk - der kan du få 5 MB subdomæne gratis, og for 50 kr om året kan du få 25 MB med domæne (domæneafgiften koster altid 75 kr årligt hos alleudbydere)

www.1go.dk er stabile og har fin oppetid - og det tager kun få timer at få svar fra supporten.

Du kan også kigge forbi http://internetplads.dk hvor du kan finde en masse gratis hjemmeside plads, og med http://GratisDNS.dk kan du selv let sætte et domæne til at pege på en hvilken som helst placering på Internet du ønsker (fx hos 1go.dk eller en plads du fandt gennem Interntplads.dk) - ganske smart - og så er det jo GRATIS  :-)
Avatar billede nielsg Nybegynder
01. juli 2003 - 12:00 #10
spontek, det ved jeg godt alt det der, men det er jo ikke det spørgsmålet går ud på. Jeg snakker om www.web0kr.dk det er domæne og IKKE et subdomæne jeg er interreseret i.
Avatar billede spontek Nybegynder
01. juli 2003 - 12:11 #11
Okay. Så får du nyt svar.

Nej, der ligger ikke noget skummelt bag firmaet.. udover at de altså kommer tæt andres navn, hvilket ofte giver dårlig omtale, som fx Azir.dk som drager nytte af citat: "Ofirs gode navn" når de sælger annoncer til deres site.

I øvrigt har de webokr.dk ikke svaret på den emailforespøgsel jeg sendte dem i slutningen af maj måned.
Avatar billede wilde Nybegynder
01. juli 2003 - 12:14 #12
Ja 1go.dk bruger jeg også. 40 kr. om året, og god support, og ingen problemer overhovedet endnu.