Avatar billede connie Nybegynder
12. juli 2003 - 23:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Navn på gammel computer

Tilbage i 80'erne var der de dengang populære maskiner som hed Commodore 64/128 og Amiga.

Jeg mener at huske at der var en mærke mere som man specielt brugte i musikbranchen til sequenser-programmer. Så vidt jeg husker startede navnet på denne computer også med bogstavet "A", men jeg kan dæleme ikke komme på det :( Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ljm21 Praktikant
12. juli 2003 - 23:28 #1
Det skulle vel aldrig være en ATARI du tænker på?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. juli 2003 - 23:28 #2
ACORN
AMSTRAD CPC
ATARI ST
Avatar billede connie Nybegynder
12. juli 2003 - 23:28 #3
Åh ja, Atari selvfølgelig! Tak ljm21 :-)