Avatar billede Webmasteren Praktikant
13. juli 2003 - 19:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

The Sims; Deluxe Edition installations fejl

Hej med jer!

Jeg har et problem med et af mine spil. Det er spillet The sims; Deluxe edition. Problemet er at den melder en fejl efter den har indlæst installShield wizard. Den siger følgende:

"Fejl ved hentning af sprog fra registreret. Installationen afsluttes."

Hvad er der galt? - Hjælp mig!
Avatar billede Webmasteren Praktikant
13. juli 2003 - 21:32 #1
Er her slet ingen der ved, hvad problemet kan være?
Avatar billede Webmasteren Praktikant
16. juli 2003 - 22:29 #2
Jeg fandt ud af, at det vidst var virus programmet, som var problemet.