Avatar billede laulund Nybegynder
18. juli 2003 - 15:03 Der er 1 kommentar

Skifte til ny index.php fil med nyt billed i-

Jeg har en webside oppe http://www.lummet.dk
i midten er der 4 grønne kasser med hver deres figur.
Det jeg gerne vil er at ved klik på en af dísse kasser skal der komme et nyt billed frem imellen top.php og fotter.php, dvs midten skal skifte med stadig beholde top billed og bund billed( håber dette er til at forstå :) )

endvidre vil jeg gerne have en dropdown menu i det nye billed der kommer frem,dvs der er ikke dropdown i top.php, men kun i den nye "midter fil".

1. skifter midten
2. have dropdo¨wn menu i den nye midt ( i toppen )

Håber ikke dette er for "rodet" til at forstå

På forhånd tak

Jesper Laulund
Avatar billede the_saint Nybegynder
19. juli 2003 - 08:38 #1
Når jeg laver sider gør jeg det på denne måde:

Jeg laver en fil kaldet top.php og en kaldet bund.php

i top.php ligger jeg alt designet, og i bund.php alt det der ska slutte designet..
Så på mine sider siger jeg bare
<? include("top.php");

Og så skriver hjemmesiden her

include("bund.php");
?>