Avatar billede snap Nybegynder
05. august 2003 - 16:24 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

opfyldning med blæk

findes der ikke en side hvor man kan se hvordan man fylder blæk på ??
jeg fik en der hedder "  fyld selv på.dk  "
men den findes ikke.
Avatar billede bredker Nybegynder
05. august 2003 - 16:26 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. august 2003 - 16:33 #3
Avatar billede summer Mester
05. august 2003 - 16:34 #4
Jeg har på fornemmeren at det er denne du "efterlyser": http://www.fyldselv.dk/
Hvis vi lige får printernavn og nr. kan du få en mere specifik hjælp :-)
Avatar billede snap Nybegynder
05. august 2003 - 16:35 #5
jeg var nød til at dele, og er ked af at hoejrup ikke kom med i puljen
Avatar billede toocool Nybegynder
05. august 2003 - 16:35 #6
pas på med genopfyldning af blæk... hvis du skriver fotos ud kan du pludselig ikke regne med faktorer som lysægthed og farve-ægthed

Du risikerer også at dine skrivedyser bliver stoppede...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. august 2003 - 16:41 #7
snap>Næste gang skal du vente lidt længere tid, så flere har mulighed for at
komme med et svar. :-)

/per
Avatar billede snap Nybegynder
05. august 2003 - 16:47 #8
alle som syntes som hoejrup ( at jeg var for hurtig med at fordele point ) får herved en undskyldning.
Avatar billede summer Mester
05. august 2003 - 17:05 #9
F.eks. skrev jeg et microsec. efter du lukkede spm. et link som du efterlyser, men pyt med det. Grunden til at det også er en god ide lige at vente med at lukke spm., er jo logisk nok: lidt mere tid til andres "guldkorn" :-)
Nu er det lukket og "glemt" og kun p.g.a. hoejrup fik jeg en mail om emnet.