Avatar billede michael2690 Nybegynder
07. august 2003 - 19:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lille problem med internet eksplorer

efter jeg brugte windows-update for nogen tid siden har der været 2 irriterende problemer. først logon problemer ( har fået det lavet, ved godt at andre også havde problemet..) Men vær gang jeg starter internet eksplorer op står der i adresse feltet >-
Enter keyword or webadress here.

Det er møg irriterende at man ikke bare kan skrive www.osv, men først skal klikke på
Enter keyword or webadress here .

hjæælp mig..
Avatar billede inger47 Nybegynder
10. august 2003 - 23:09 #1
er du sikker på at du ikke køre med en kopi af windows...
for når du så updater er de begyndt at sende fejl ned....SS
Avatar billede inger47 Nybegynder
10. august 2003 - 23:09 #2
det kunne være svar til dig ellers har jeg ikke hørt om det din laver
Avatar billede michael2690 Nybegynder
17. august 2003 - 13:31 #3
nej det er ikke en kopi, købte komplet pc med windows, CD-rom. men nu har jeg vennet mig til det.
Avatar billede casperdj8 Nybegynder
26. august 2003 - 16:56 #4
det er helt normalt det skete også for mig
Avatar billede michael2690 Nybegynder
30. august 2003 - 17:06 #5
lukker..