messenger 6 på odense kollegienet
Hej Eksperterjeg vedgodt der er et spørgsmål der ligner dette meget, men jeg håber nogen kan hjælpe med det her.
jeg kan godt få messenger 4.6 til at fungere på kollegienettet, igennem socks5 socks.kollegie.dk
men messenger 6.0 strejker og vil ikke logge på med samme indstillinger... hvad er der at gøre `
\Radion
