måling af oppe / nedetid
Jeg har skiftet til Tele2 ADSL ifbm. deres kampagne for nyligt, men begynder at føle mig en smule ked af det eftersom jeg syns vores linie er nede konstant ( læs: mindst en gang hver anden dag).Nu vil jeg så godt finde ud af om det er mig der er en mavesur stodder og bare syns alt er for dårligt eller om jeg rent faktisk har ret i min påstand.
Findes der et program som jeg kaninstallere på min maskine som herefter bare kører i baggrunden og tjekker om der er hul igennem. hvis ikke laver en anmærkning i en logfil og angiver hvornår der kom hul igennem igen?
eller er jeg nødt til selv at kode mig ud af det?
