ingen må kræve man har fastnet telefon så vidt jeg ved så det skulle ikke være noget problem
Synes godt om
Slettet bruger
14. august 2003 - 16:39#2
riversen>> tdc bredbånd gør.... har lige snakket med deres support om det... og han sagde meget udtrykkeligt at jeg skulle have det for at kunne benytte deres bredbåndspakker
donwang>> ser rimeligt ud, dog ikke det store udvalg af forbindelser desvære... men priserne ser okay ud, hvis man ikke skal have fastnet for at få det.
riversen -> har du noget dokumentation? Jeg søger nemlig også snart en anden linje end, men vil ikke have fastnet, og kunne være rart at kunne smække lidt facts i hovedet på negative svar ;o)
men ellers, cybercity kræver ikke fastnet telefon...
Lige nu har jeg webspeed fra TDC kabeltv, det kræver heller ikke fastnet, da det kører over kabeltv-nettet, dog må jeg sige at denne ligne er utrolig meget nede (derfor jeg snart skal have ny linje)
Synes godt om
Slettet bruger
14. august 2003 - 16:55#7
tele2adsl, skal i tilmeldingen have ens telefon nummer, og man har ikke mulighed i tilmeldingen for at sige man ingen telefon har, derved tolker jeg det som det er et krav.
priserne på adsl er nogenlunde lige store ved de forskellige selskaber, dog er servicen forskellig fra selskab til selskab, så mon ikke det var det man skulle kikke lidt nærmere på?
questis: hvis du er varm på cybercity så tag dem...de er helt i top.
Synes godt om
Slettet bruger
14. august 2003 - 17:13#13
riversen>> synnes også det er at trække et overflødigt produkt ned over hovedet på os bruger som vi ikke kan bruge til meget i sammenhæng med det vi bestiller, men desvære påstår ham tdc gutten at han ikke kan lave det for mig uden at lave fastnet
som sagt... de er helt i top...især boost mulighed gør dem nørde venlige :-)
Synes godt om
Slettet bruger
21. august 2003 - 16:18#24
kan sige at det ikke er helt nemt det med opkobling uden fastnet telefon, tdc kræver af dem der benytter deres kabler at de kun må oprette bredbånd, hvor der er råkobber, så der SKAL være plads til fastnet..... ellers må de ikke oprette..... sikke noget rod *GG*
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.