Avatar billede jesperph Nybegynder
19. august 2003 - 01:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ny router

jeg har købt en router NorthQ (ALDI) mit problem er,jeg
mener at jeg har åbnet portene (emule),men jeg kan ikke se de er åbne jeg  får low id og hvis jeg scanner portene se de ikke ud som om de er åbne.....hva gør jeg ?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
19. august 2003 - 01:45 #1
smut ind på www.pcflank.com og kør en porttest
Avatar billede fastwrite Nybegynder
19. august 2003 - 01:46 #2
ellers smut på google.com og søg efter TCPVIEW og download det.. genialt program til at vise dig hvilke porte der er åbne af hvilke programmer.
Avatar billede jesperph Nybegynder
19. august 2003 - 10:06 #3
har nu prøvet scanningen og portene er ikke åbnhvad gør jeg så
de burde være åbne ifølge routeren.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
19. august 2003 - 11:36 #4
hent superscan og kør en test - den tjekker alle porte internt.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
22. august 2003 - 11:54 #5
lykkes det?
Avatar billede jesperph Nybegynder
22. august 2003 - 13:43 #6
ja jeg har tjekket alle porte,så det er nok opsætningen i min emule der er problemet
mange tak for din hjælp
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester