Problemer med opkobling til internet på bærbar pc.
Jeg kan ikke oprette forbindelse til nettet via StofaNet på min bærbare pc.Jeg har sat netværksstik i pc'en og intet sker.
Under 'LAN- eller højhastighedsforbindelse til Internettet' er der to forbindelser. En 1394-forbindelse og en LAN-forbindelse. HAr det noget med det at gøre?
