Avatar billede jayo Nybegynder
19. august 2003 - 18:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brug for laser-printer til kontor, 200+ sider per dag

Hej,
Jeg har brug for en laser-printer til brug på mit nye kontor. Jeg regner med at skrive omkring 200-300 sider per dag på den og kvaliteten skal være god (fakturaer til kunder hovedsageligt).
Jeg er ikke så bekymret over prisen på selve printeren, men jeg vil gerne have en, hvor toner ikke er alt for dyre.
Printeren skal bruges på et netværk med 3-4 brugere.
Nogen forslag?

Mange tak
-jayo
Avatar billede arne_v Ekspert
19. august 2003 - 20:28 #1
HP laser printere er altid gode.

Til dit behov må det være en 1300 eller en 2200 du skal have.
Avatar billede jayo Nybegynder
19. august 2003 - 21:11 #2
Jeg har haft lidt kig på denne her:
http://www.komplett.ie/k/ki.asp?action=info&p=33780&t=313&l=2&AvdID=1&CatID=25&GrpID=3&s=pl
Nogen kommentarer til den?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. august 2003 - 21:27 #3
Jeg har selv en OKI 14ex herhjemme.

Og B4200/B4300 ligner tilsyneladende den meget.

Glimrende printer.

Og OKI er lidt billigere end HP.

Men hvis pris ikke betyder noget så vil jeg stadig anbefale HP.

Jeg kender ikke hverken 1300 eller 2200, men jeg har kendt HP laser printere
siden LaserJet II - og de har alle været yderst pålidelige.
Avatar billede bigby Nybegynder
27. august 2003 - 11:30 #4
Hvis du skynder dig, kan du købe en Lexmark T420D (eller DN med netvæk) - og få en ekstra printer mage til gratis! Tilbuddet gælder kun i denne måned (august) og omfatter også nogle a3-modeller. Kontakt Lexmark DK for at få oplyst en forhandler, der deltager i tilbuddet, som du kan læse mere om her:

http://www.stiften.dk/aarhus/artikel:aid=126303:fid=100000114