Avatar billede kim-allan Praktikant
22. august 2003 - 11:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Print venlig side

Hej Eksperter

jeg skal lave en print venlig side i asp.net. Jeg har en formular som kan blive vidst, der skal så være en print knap, og når jeg trykker på den kommer jeg over i en ny side hvor det er sat flot op og den kan man så printe.
Avatar billede m86 Nybegynder
22. august 2003 - 11:08 #1
Du kan lave det hele i css, hvor man ikke skal have en seperat side. Du skal bare ha en media="screen" og en media="print" i din css include.
Avatar billede m86 Nybegynder
22. august 2003 - 11:09 #2
<LINK REL="stylesheet" HREF="..." TYPE="text/css" MEDIA="SCREEN">
<LINK REL="stylesheet" HREF="..." TYPE="text/css" MEDIA="PRINT">

Min fejl med include... :)
Avatar billede kim-allan Praktikant
22. august 2003 - 11:15 #3
du skulle vel ikke ha' et eksempel hvor du har lavet det for jeg syntes at det ser lidt Uoverskueligt ud bare med de 2 linier
Avatar billede m86 Nybegynder
22. august 2003 - 11:27 #4
ehm.. Bygger du overhovedet rundt med css? Jeg var forresten lidt forkert på den, det hedder:

<LINK REL="stylesheet" HREF="screen.css" TYPE="text/css" MEDIA="SCREEN">
<LINK REL="stylesheet" HREF="print.css" TYPE="text/css" MEDIA="PRINT">

man skal nemlig ha 2 forskellige stylesheets :D

Jeg har ikke selv så meget erfaring med det, men det funger. Jeg har aldrig selv "bygget" et stylesheet til printeren..
Avatar billede quaser Nybegynder
22. august 2003 - 11:39 #5
Hvad går dit spørgsmål egenlig på?
Avatar billede kim-allan Praktikant
22. august 2003 - 11:50 #6
Jeg skal bruge en print venlig side her er et eks

http://www.gamesupport.dk/show.asp?show=cheat&platform=3&cheat_id=10059&sub=S

Når man trykker på  print linket så kommer man til en print venlig side, også er det at jeg gerne vil vide om der er nogen der har lavet det eller kan vise mig hvordan man gør.
Avatar billede quaser Nybegynder
22. august 2003 - 12:38 #7
Ser ikke ud til at der er noget specielt ved den side. Bare et link der henviser til en asp side som så generere noget tekst der er mere velegnet til papir.
Avatar billede brian7up Praktikant
22. august 2003 - 13:31 #8
du kan finde det på www.html.dk
Avatar billede brian7up Praktikant
22. august 2003 - 19:50 #9
du kanfindedetphtml