Avatar billede hardon Nybegynder
09. september 2003 - 16:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mediaplayer 9.0 spiller ikke online

jeg har winXP pro installeret sammen med den her famøse mediaplayer vers. 9.00.00.3008.

problemmet med den er hvis nu jeg vil se en fil fra en trailer eller lignende direkte på nettet får jeg det halve frem af den sk..... player på siden og ikke mere som f.eks på denne side
http://www.myoffices.com/sample.htm

er der en her i dannevang eller på resten af nettet der kan give mig bare en simpel forklaring eller er det noget jeg må leve med !?!?!?!?!?!?!?!?!?!

det skal sigdes jeg har prøvet at geninstallere og opdateret den fuldstændig
Avatar billede wickedd Juniormester
09. september 2003 - 16:14 #1
Det virker som regel heller aldrig når folk laver sider på den måde, hvor afspilleren er på selve hjemmesiden...

Du kan evt. kigge i koden, og se hvilken film den prøver at afspille, og derefter åbne den i media player.
Avatar billede hardon Nybegynder
09. september 2003 - 16:21 #2
og hvor ser man så lige den kode ?!?!?!?
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2003 - 16:28 #3
Jeg tror han mener koden på hjemmesiden. Jeg tror ikke der er så meget at gøre, da det er måden det er lavet på.
Avatar billede hardon Nybegynder
09. september 2003 - 16:59 #4
det kan da ikke værer rigtigt man laver noget der ikke virker og man skal ind og se kildekoden for at lurer en sk.... stump film
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2003 - 17:43 #5
jeg havde bare forstået det sådan, at du godt kunne se filmen, men ikke hele playeren - er det forkert opfattet ?
Avatar billede hardon Nybegynder
10. september 2003 - 18:48 #6
jeg kan se at plaeren er der men ikke andet end knapperne til at juster og starte/stoppe med
Avatar billede hardon Nybegynder
08. september 2004 - 13:20 #7
det hjalp at geninstaller !!!!