Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 22:45 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan mit kazaa pludselig ikke connecte?

Lige pludselig ville Kazaa lite ikke connecte?? Hvorfor? hvad kan der være galt?
Avatar billede wickedd Juniormester
13. september 2003 - 22:47 #1
Har du tænlt på at vente lidt? Det kan ta et godt stykke tid nogle gange, men som regel får den da forbindelse
Avatar billede kenp Novice
13. september 2003 - 22:47 #2
eller der er sat en firewall op som blokere for det!
Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 22:47 #3
har ventet i ca. 2 timer...!
Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 22:48 #4
en firewall hopper da ikke pludselig op...! eller hva?
Avatar billede wickedd Juniormester
13. september 2003 - 22:48 #5
Genstart programmet ... plejer at virke
Avatar billede wickedd Juniormester
13. september 2003 - 22:49 #6
Jeg kan få forbindelse .. Tog godt nok 10 sekunder
Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 22:49 #7
har også genstartet programmet, computeren og routeren
Avatar billede kenp Novice
13. september 2003 - 22:52 #8
hvis du har igennem en bolig forening så kan de jo godt sætte en firewall på nettet!
Avatar billede kenp Novice
13. september 2003 - 22:53 #9
men nej normalt ikke, men det er jo ikke lige til at vide hvad som er galt! har du prøvet at genindstallere kazaa oven i den oprindelige?
Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 22:56 #10
jeg har prøvet at installere kazaa oveni og HELT forfra... kører en ren ADSL 2048/512 forbindelse
Avatar billede kenp Novice
13. september 2003 - 22:58 #11
så har jeg ikke lige noget bud! m.m. at du har en privat firewall som blokere for dig!
Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 22:58 #12
har ingen privat firewall ;-)
Avatar billede fbhzone Nybegynder
13. september 2003 - 23:19 #13
brug direct connect istedet for kazaa ;-)
Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 23:20 #14
det kræver at man skal share... og det et der nogle der ikke er så glade for
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2003 - 23:22 #15
Mon ikke det er APG der har fået fat i din IP?
Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 23:25 #16
jeg har ikke hentet noget særligt...! og kan komme på ICQ og bruge nettet generelt..
Avatar billede fbhzone Nybegynder
13. september 2003 - 23:27 #17
Hvis APG har fat i din IP bliver du kontaktet. De holder ik hemmelighedskræmmeri med det
Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 23:28 #18
hvorfor skulle de gå på mig... Har lige fået Net igår....
Avatar billede fbhzone Nybegynder
13. september 2003 - 23:31 #19
Siger jeg heller ik de er ;-) Men det blev et forslag. og jeg ved at de nok skal kontakte dig hurtigt hvis de har nappet dig.
Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 23:33 #20
ja.. de plejer ikke at holde sig tilbage..
Avatar billede squashguy Nybegynder
13. september 2003 - 23:34 #21
apg er bare nogle små tøser er de! hvis du er teknisk, kan du evt lege med en packet sniffer og se hvad trafik der bliver sendt/ikke sendt.
Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 23:36 #22
har et lille program der hedder DU meter... Der kan man se hvor meget trafik der går ind/ud af computeren... og der går ikke noget nogen veje...
Avatar billede kennyb Nybegynder
13. september 2003 - 23:39 #23
tilbage til mit SPM... hvad kan ellers være galt?
Avatar billede kennyb Nybegynder
14. september 2003 - 00:21 #24
løste problemet ved at hente 2.4.1 i stedet for 2.4.2
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester