Avatar billede kerbs Novice
15. september 2003 - 19:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ADSL - 3 Computere på over switch og router - LAG?

Hey Eksperter.

Jeg sidder i LAN hos en ven - hvor vi kører på en Cybercity ADSL 1MBIT med Router.
Vi har købt en switch - hvor vi har sat routeren til switchen - og så har vi sat vores til også.

Men problemet er, at vi sidste gang vi gjorde det, kunne hente 700 MB via. MSN på 1-2 minutter - altså fra hinanden - og det kan ikke lade sig gøre nu , hvorfor?

Når den ene af os (Min ven) kører Counter-Strike, så lagger HAN 2talt, men vi andre har fin ping.

Hvad kan vi gøre, for at dette blir fordelt JÆVNT!?
Avatar billede oesten Nybegynder
15. september 2003 - 19:22 #1
Det ville nu være rart, hvis man kunne vedhæfte en tegning. Dette til eksperten.dk hamselv.
Avatar billede kerbs Novice
15. september 2003 - 19:31 #2
www.kerbs.frac.dk/Netvaerk.jpg

Den første sorte streg, er fra telefon stykket.. til routeren
Avatar billede kerbs Novice
15. september 2003 - 21:32 #3
Problemet er løst - eftersom hans netværkskort sad løst - og åbenbart fik det til at lagge..
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester