ADSL - 3 Computere på over switch og router - LAG?
Hey Eksperter.Jeg sidder i LAN hos en ven - hvor vi kører på en Cybercity ADSL 1MBIT med Router.
Vi har købt en switch - hvor vi har sat routeren til switchen - og så har vi sat vores til også.
Men problemet er, at vi sidste gang vi gjorde det, kunne hente 700 MB via. MSN på 1-2 minutter - altså fra hinanden - og det kan ikke lade sig gøre nu , hvorfor?
Når den ene af os (Min ven) kører Counter-Strike, så lagger HAN 2talt, men vi andre har fin ping.
Hvad kan vi gøre, for at dette blir fordelt JÆVNT!?
