Avatar billede kennyb Nybegynder
15. september 2003 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

udkast til ansøgning

HEjsa!

Jeg skal til at søge læreplads som elektriker.

Er der nogen der har en ansøgning eller vejlidning til en god ansøg liggende som jeg kan have gavn af?

På Forhånd tak!

/Kenny
Avatar billede langfinger Nybegynder
15. september 2003 - 20:36 #1
Jeg kan da sende en ansøgning jeg har lavet så du kan få evt. ideer til opbygning og sætninger
Avatar billede kennyb Nybegynder
15. september 2003 - 20:42 #2
ja  ak.. kenny1@jubiipost.dk
Avatar billede langfinger Nybegynder
15. september 2003 - 22:06 #3
Så er det sendt
Avatar billede mhv Praktikant
16. september 2003 - 22:12 #5
Hvis du vil have et job som elektriker, så tag ud og snak med mesterne!
Avatar billede rahzel Nybegynder
28. februar 2004 - 00:57 #6
Jeg er selv elektrikerlærling. Jeg gjorde følgende, sendte en masse ansøgninger til nogle udvalgte firmaer nær det sted jeg boede.
Ansøgningen var "normal" dog sendte jeg nogle 10´ende klasses karaktere som bilag. Jeg vil helt klart råde dig til at tage grundforløbet på teknisk skole på frederiksberg inden du starter i lære. Men det er altid godt at være forberedt og være på udkig efter eventuelt firma.
Mød uforpligtende op til et firma, snak med dem og hør, vær interesseret og vis hvem du er. Kom gerne tidligt, det viser at du kan stå op til tiden *Gg*
Mvh Christian