Avatar billede saudoo Nybegynder
30. september 2003 - 21:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Et shopsystem med en speciel evne.

Hej Eksperten,

Jeg har længe ledt efter et shopsystem til mine behov, men har ikke kunne finde noget.

Jeg ville derfor lige spørge om der er nogle der kan lave et script, eller kender et sted hvor man kan hentet et script der kan følgende:

1. - Styre det hele via en admin-del
2. - Gøre sådan så der kun er én vare. Og skriver Solgt i stedet for Udsolgt, når en vare bliver solgt.
3. - Skal kunne oploade billeder, eller kunne ligge billeder op til varen, med en url.
4. - Have det hele styret via. en MySQL database.

Hvis det er muligt, så ligger der 200 points og venter.

Med venlig hilsen
Jakob
Webmaster @ Saudoo.tk
Avatar billede stalle Nybegynder
30. september 2003 - 21:40 #1
Du skal vist ud og finde nogen der laver den slags for penge.

Kunne i hvert fald ikke forestille mig at der er nogen der lige sætter sig til at lave det, for 200 points skyld.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. september 2003 - 21:41 #2
som stalle siger er det nok en betalingsopgave, som efter min overbevisning ikke ligger under 6-8.000,-
Avatar billede basicq Nybegynder
30. september 2003 - 22:17 #3
Du skriver i 2. at du kun sælger EN vare og ikke andre? og hvis den bliver solgt skal der stå solgt. I din admin del skal du kunne uploade billeder til den ENE vare som du sælger.

Hvordan skal man betale?.

Hvis der ikke skal et online betalingssystem, så laver jeg det gerne for 200 point, hvis jeg har forstået dig korrekt.
Avatar billede fido82 Nybegynder
30. september 2003 - 22:19 #4
basicq: Hvis du laver det, må jeg så også se det ?
Avatar billede basicq Nybegynder
30. september 2003 - 22:19 #5
Jeg er vist lidt træt, må heller gå i seng....
Avatar billede basicq Nybegynder
30. september 2003 - 22:19 #6
Klart. Godnat og sov godt....
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
30. september 2003 - 22:20 #7
du kan kontakt mig på MSN Zubnet_dk@hotmail.com og vi kan finde en om en pris
Avatar billede codebase Praktikant
30. september 2003 - 22:29 #8
don't pay for Open Source ... http://ez.no
Avatar billede stalle Nybegynder
30. september 2003 - 22:35 #9
husk nu at den valgte løsning skal vises her som kode. Hvis jeg har forstået reglerne korrekt
Avatar billede saudoo Nybegynder
01. oktober 2003 - 11:56 #10
Til --> basicq

Den måde man skal kunne betale, er at når man har købt en ting, så får jeg en mail om det. Og så skal jeg skrive med køber hvordan han skal overføre pengene.
Avatar billede saudoo Nybegynder
01. oktober 2003 - 11:58 #11
Jeg kan self hæve pointene til 500, hvis det er bedre.
Avatar billede avminarm Juniormester
01. oktober 2003 - 13:32 #12
Saudoo>> du må højest udlove 200p - læs reglerne

du kan skrive til tilbud@wagners.dk for at få et evt. tilbud
Avatar billede barlach Nybegynder
01. oktober 2003 - 15:26 #13
www.oscommerce.com er en opensource php shop.
1. Det hele styres via et admin modul
2. Det har lagerstyring. dvs a sætter du en vare med lager=1 så er der kun én vare. og du kan selv bestemme hvad den skal skrive når den vare er solgt.
3. Der kan lægges billede + url osv. som i en alm. shop.
4. Den køre med en mysql db
Avatar billede saudoo Nybegynder
02. oktober 2003 - 11:41 #14
Det er sq i orden. Tak.