Avatar billede torbenmelander Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SET med to ligmed-tegn

Hej alle,

Hvis man i Windows 2000/XP laver en SET PARAMS=TEXT=TEXT virker det fint, men hvis man gør det samme i Windows 98, giver det problemer.

Hvad kan man gøre ved det ? Grunden til at jeg gør det er at jeg skal gøre et javaprogram som kræver at man laver følgende for at starte det ...

Håber I kan hjælpe med dette lille problem.

Med venlig hilsen
Torben Melander
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
10. oktober 2003 - 14:55 #1
tror ikke man kan.
er det ikke muligt at bruge et andet tegn og udskifte det i javaprogrammet?
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
10. oktober 2003 - 14:59 #2
Det kan jeg desværre ikke da det er et javarprogram jeg ikke selv har lavet ...
Avatar billede bertelbrander Praktikant
10. oktober 2003 - 20:24 #3
Måske kan du bruge:

SET PARAMS=TEXT^=TEXT
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
11. oktober 2003 - 23:08 #4
Der findes programmer der kan (med den hage, at den kun er synlig i den dos-shell, hvor den oprettes):
http://www.desktopian.org/addonsi_cmdln.shtml
download og unzip senvar.zip

Bruges f.eks. således:
echo y=z|senvar x

resultat x=y=z