Avatar billede hotdate Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til start af ny dating side!

Hej
vi er to har tænkt mig at lave en ny dating side som skal hedde HotDate, men vi mangler lidt arbejds kræfter jeg ville høre ad om der var nogen der havde lyst til at starte denne side sammen med os og så lave siden stort set helt fra bunden med programmering og grafik. Så vi kan få et kanont godt dating system op. :)
Det vi søger er:
En/nogen der er god til at kode php
skal kunne finde ud af mysql
nogen som er gode til at lave grafik så den også bliver flot grafisk.
Hvis i har spørgsmål så bare spørg så skal jeg nok svare på det. (husk det er frivilligt arbejdet der er ingen penge i det på nuværende tidspunkt)
Avatar billede goaul Praktikant
24. oktober 2003 - 00:16 #1
ingen penge og ingen point *GG* .... tror i får mange henvendelser (o:
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2003 - 00:27 #2
Hvad med hosting ?? Vi vil gerne host siden, er det noget i kan bruge ?
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2003 - 01:31 #3
Der er jo ca. 100.000.000 andre dating-sites i forvejen, så derfor:

1: Hvad er jeres koncept?
2: Hvad skiller jeres ide ud fra alle de andre dating-sites?
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
24. oktober 2003 - 08:50 #4
HEjsa,

LIdt samme smøre som 'extend', tror faktisk markedet er mættet for den slags sites.

I skulle måske lægge hovedet lidt mere i blød og så finde den der helt nye ide til et site, og så lave det. Istedet for at satse på noget som der allerede er lavet.

Af samme grund er der vel ikke nogen der 'opfinder' benzin motoren igen og igen ;)

mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede coolstar Nybegynder
30. oktober 2003 - 13:06 #5
hej jeg er interesseret i projektet da jeg selv vil me di noget dating halløj... jeg kan dog ikke php da jeg tager afstand fra php, så hvis jeg skal deltage koder jeg ikke, men kan bidrage til pr og marketing fronten generelt.

skriv hvis det har interesse....
Avatar billede yaief Nybegynder
01. november 2003 - 00:15 #6
Du tager afstand fra php?? LOL - undskyld jeg spammer indlægget, men jeg kunne bare godt tænke mig at høre hvad coolstar mener :)

Desuden hotdate - hvad kan du selv? Koder + Grafiker + Dig? Hvad er din rolle?
Avatar billede coolstar Nybegynder
01. november 2003 - 10:36 #7
jeg mener at jeg ikke kan lide php. enten er man asp mand eller php mand og generelt kan php folk ik lide asp og omvendt.

enten fatter man asp eller også gøre man ikke. det samme gælder php...
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
11. november 2003 - 13:45 #8
Kenneth Nielsen <--- Nu vil jeg lige komme med en kemmentar til dig ang. den der bil motor! Der er nogen der "opfinder" en ny bil motor på benzin, hvorfor tror du at biler begynder at køre hurtiger? jo ser du en motor er skide tung, og den laver man om og se dem der tunet! men hvis du mener en bil benzin tank nej så er der ingen der vil lave den 2 gange!