Avatar billede mike@work Praktikant
30. oktober 2003 - 11:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kort med postnumre indtegnet

Jeg søger, som skrevet i subject, kort over postnumre i DK. Hvor kan man finde sådan noget ? Eller er man nød til at betale sig fra det ?
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 11:53 #1
www.postdanmark.dk hvis du klikker på hjælp ved siden af postnummer kan du få et kort over de forskelige landsdele med indelt postnumere
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 13:23 #2
tak for point
Avatar billede mike@work Praktikant
30. oktober 2003 - 13:40 #3
Np.. Havde bare ikke luret at man skulle trykke på Hjælp - Hvade ellers været der inde :)
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2003 - 13:41 #4
det er da oki syntes også selv det er dumt bygget op :)