Linksys wireless - decting Proxy settings
Hej Alle,Har prøvet at være spørgsmålene og svarene på området, men synes ikke lige jeg kan finde noget som hjælper mig videre.
Jeg har en adsl 512/128 fra Cybercity og den virker fint hvis jeg går uden om wireless. Problemet er at mit linksys (både kort og router) af en eller anden grund kommer til at hænge. Den stopper forbindelsen til nettet og skriver så "decting proxy settings" - det er rimelig tit, og der går lidt forskellig tid inden den får kontakt til nettet fra 1-5 sek.
Det har virket tidligere, men var nød til at lave en reinstall. Og nu kan jeg sgu ikke få det til at virke.
Any ideas?
- Simon
