Avatar billede Bakken Juniormester
26. november 2003 - 13:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

billeder overført til cd

jeg vil gerne høre om der er nogen der kan svare mig hvorfor at billderne komme i vilkårdelig rækkefølge, selv om jeg har lavet dem i nr orden. når man vil brænde billeder over på cd

Bjarne
26. november 2003 - 13:04 #1
Læg billederne i en separat mappe på harddisken, og sorter indholdet i mappen, før du kopierer.
Avatar billede Bakken Juniormester
27. november 2003 - 11:00 #2
det har jeg prøvet men det hjælper ikke jeg har
Avatar billede bleze Nybegynder
14. december 2003 - 01:07 #3
De kan da ikke komme i vilkårlig rækkefølge hvis du kigger gennem stifinderen. Den viser da altid sorteret på et eller andet, feks navn, størrelse eller dato
Avatar billede Bakken Juniormester
27. februar 2010 - 23:36 #4
Lukket
Avatar billede Bakken Juniormester
28. februar 2010 - 11:56 #5
lukket