Avatar billede ms7829 Nybegynder
28. november 2003 - 23:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rics opsætning

Vi har ved et tilfælde fået fat på en Rics Systmem/6000 320H Type 7012 nu søger vi hjlæp til at få denne op at køre. eller hvordan man sætter denne op. Mangler også lås med nøgle da der mangler nøgle til denne
Avatar billede kraka Nybegynder
29. november 2003 - 00:32 #1
Det er altså ikke en AS400 du har fat i, men en RISC 6000. AS400 eller rettere e-server i-series brugte også risc processorer på et tidspunkt. Du kan f.eks installere linux på den, så for at få den til at køre skal du putte stikket i en stikkontakt og tænde for den :-)
Avatar billede pgu Nybegynder
24. marts 2004 - 12:31 #2
Den bruger i allerhøjeste grad RISC-processor nu. Den anvendte CISC-processor til og med model 3xx. Fra model 4xx er det RISC.
Avatar billede ms7829 Nybegynder
24. marts 2011 - 14:33 #3
Hej

Undskyld mit længe fravær. dette er løs solgt denne til en der kunne bruge denne.

i kan dele de afsatte point.

mvh
mms7829
Avatar billede kraka Nybegynder
25. marts 2011 - 08:29 #4
Til PGU,

Jo du har da helt ret i at der bruges risc processor. Skægt at dette dukker op efter 7 år, men ms7829 du skal lige acceptere vore svar med den fordeling du nu kunne have lyst til ;oD.