Mail vha. Tele2ADSL
Jeg har i snart 4 mdr. uden problemer kunnet hente mail vha. Outlook fra Tele2, men de seneste par dage, får jeg en fejlmeddelelse."Søg efter server til indgående post (POP3): Der kunne ikke oprettes forbindelse til serveren for indgående post (POP3). Kontroller servernavnet i feltet Server til indgående post."
What to do? Kan ikke finde noget på Tele2's hjemmeside (og telefonsupport, don't even get me started!)
Jeg kan udemærket logge på vha. webmail.
