Avatar billede fuglen1 Novice
13. december 2003 - 17:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvad er en famie opkobling værd

Er der nogen der ved hvad en stofa familie opkobling endlig er værd.

Jeg har selv 2 pcer tilsluttet uden famie opkobling og det køre fint borset fra kun en login.

man kan jo køre fint uden
Avatar billede soreno Praktikant
13. december 2003 - 18:07 #1
#1 - Det er en nem løsning for dem som ikke interesserer sig for det tekniske.
 
  #2 - Reglementet siger at man skal have en familieopkobling hvis man tilslutter mere end én PC.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2003 - 18:58 #2
ja man kan køre fint uden - men så bryder man jo aftalen man skrev under på da man fik Stofanet...
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
16. december 2003 - 22:26 #3
...og som du selv skriver, så får du logon for flere computer på én gang.
Avatar billede fuglen1 Novice
15. august 2004 - 12:34 #4
Man kan da os bruge en router
vilket vi gør nu
Og vi opretter ALDRIG en familie omkobling
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2004 - 12:54 #5
Fuglen1> ja det er jo så bare ulovligt - bare for at spare sølle 25 kr. pr. md...
Avatar billede fuglen1 Novice
15. august 2004 - 15:52 #6
eller 300kr om året lige ned i skraldespanden
Avatar billede acmed Nybegynder
05. oktober 2004 - 21:23 #7
john_stigers> sidst jeg tjekkede betød ulovligt vist at man forbryder sig mod en lov, der står nedfældet i det danske retssystem et sted.
Men det er naturligvis et brud på kontrakten, og man risikerer at blive koblet af (hvordan de så nogensinde skulle kunne opdage det).

Faktum er, at Stofa tager 300 kroner om året for en service, som for det første ikke koster noget som helst hos andre udbydere, og som ikke koster en krone for Stofa at tilbyde - med andre ord "tyveri".
Så længe Stofanet har en fast grænse for hvor meget man må downloade per måned, kan de være fuldstændig ligeglade med om jeg bruger 1 eller 10 computere til at downloade den fastsatte mængde...
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2004 - 21:29 #8
De regler er fra den tid det kostede penge pr. minut at være på stofanet. Så ja, de er lidt "outdatede"
Avatar billede acmed Nybegynder
05. oktober 2004 - 21:33 #9
;-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester