Avatar billede onki Nybegynder
15. december 2003 - 18:59 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

IP-Telefoni med billede

Jeg skal snakke og tale med en i Australien. Vi har begge bredbånd med ubegrænset forbrug. Hvad skal der bruges og hvad koster det ?

Vi skal kunne se hinanden ?
Vi skal kunne tale i munden på hinanden ?
Vi vil gerne have god lyd ?
Er det afregning pr. min. ?

Jeg har prøvet SKYPE, med der kan ikke tales i munden på hinanden, og ingen billede.
Avatar billede fromsej Praktikant
15. december 2003 - 19:01 #1
MSN messenger, har i prøvet det?
Avatar billede onki Nybegynder
15. december 2003 - 19:03 #2
Nej og kender ikke en dyt til det. Kan du forklare grundbegreberne ?

Hvis det kan hjælpe må det gerne koste lidt (under 500kr.)
Avatar billede fromsej Praktikant
15. december 2003 - 19:06 #3
De er vel lidt ligesom skype, i skal begge to have Messenger installeret og acceptere hinanden som kontaktpersoner.
Lyd og billede kan jeg ikke hjælpe dig med, jeg bruger kun lyd selv en sjælden gang, men det virker fint.
Avatar billede qp Nybegynder
15. december 2003 - 19:12 #4
Messenger er okay, men eyeball er bedre
http://download.com.com/3000-2348-7878568.html?tag=lst-0-1
Avatar billede onki Nybegynder
15. december 2003 - 19:14 #5
Hvad kan eyeball ?
Avatar billede qp Nybegynder
15. december 2003 - 19:15 #6
Virker næsten ligesådan som messenger, men der behøver man ikke at opsætte sit cam (så vidt jeg husker) begge parter skal have programmet installeret og kørende og have en bruger oprettet ..
Derefter kan man lave en vidio chat ..

En er fordelene er f.eks. man kan ændre på kvaliteten og størelsen på vidio vinduet, hvilket gør webcam delen kanon ..
Avatar billede qp Nybegynder
15. december 2003 - 19:17 #7
og det er gratis..

Eyeball kan sende tekst beskeder .. Holde lyd/vidio sessioner, sende filer og sende vidio beskeder ..
Avatar billede onki Nybegynder
15. december 2003 - 19:18 #8
Det virker uoverskueligt efter min mening, men nå.

Kan man med programmet tale i munden på hinanden ? (meget vigtig detalje)
Avatar billede onki Nybegynder
15. december 2003 - 19:20 #9
Kan man tale sammen?, eller kun tekst?
Avatar billede qp Nybegynder
15. december 2003 - 19:21 #10
ja man kan tale sammen, i munden på hinanden :-P
Avatar billede onki Nybegynder
15. december 2003 - 22:12 #11
Havde håbet på flere løsninger men nå.
Avatar billede qp Nybegynder
15. december 2003 - 22:16 #12
Hvilke løsninger er det du søger efter ?
Avatar billede onki Nybegynder
15. december 2003 - 22:19 #13
Ingen bestemt, jeg ved jo ikke rigtigt noget om det. Syntes bare eyeball ser forvirende ud.

Du skal nu alligevel ha' tak for hjælpen.
Avatar billede qp Nybegynder
15. december 2003 - 22:37 #14
hvis du har brug for noget hjælp med opsætninger osv. kan du bare skrive dem her ..
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester