Støv, fibre og metalliske partikler kan påvirke både uptime, levetid og driftssikkerhed. Derfor arbejder flere datacentre systematisk med contamination control.
De er vel lidt ligesom skype, i skal begge to have Messenger installeret og acceptere hinanden som kontaktpersoner. Lyd og billede kan jeg ikke hjælpe dig med, jeg bruger kun lyd selv en sjælden gang, men det virker fint.
Virker næsten ligesådan som messenger, men der behøver man ikke at opsætte sit cam (så vidt jeg husker) begge parter skal have programmet installeret og kørende og have en bruger oprettet .. Derefter kan man lave en vidio chat ..
En er fordelene er f.eks. man kan ændre på kvaliteten og størelsen på vidio vinduet, hvilket gør webcam delen kanon ..
hvis du har brug for noget hjælp med opsætninger osv. kan du bare skrive dem her ..
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.