Avatar billede jubizee Nybegynder
16. december 2003 - 01:59 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

computer til tv - ingen farver

jeg får billed frem, men der er ingen farver?
mit fjernsyn er et samsung 1 år gammelt.. nogen der har nogen ideer omkring hvad det kan være??
Avatar billede flowerdead Nybegynder
16. december 2003 - 02:06 #1
Ja, jeg tror du har glemt at omskifte signalet til PAL inde i dine Tv-out indstillinger.

Mvh
FD
Avatar billede jubizee Nybegynder
16. december 2003 - 02:07 #2
nej.. den har jeg også checket
Avatar billede masis Nybegynder
16. december 2003 - 03:11 #3
Bruger du S-VHS stik?
Måske dit fjernsyn understøtter ikke S-VHS så er det derfor er billedet er sort/hvid.
det ikke alle ny fjernsyn understøtter S-VHS.
Har du prøve med composit stik?
Composit kan løse farve problemet men den giver uskarpt billede og sorte kanter på skærmen!
Har du prøver med at justerer signalet ind i fjernsynet altså AV indgangen?

Hvis du vil afspille DVD’er så er det ikke en god ide med at bruge pc’en som DVD afspiller.
Fordi pc’ens billede kvalitet er ikke særlig god når du afspiller DVD’er så kommer der sorte kanter på skærmen altså på selve fjernsynet og billedet er uskarpt.
Jeg vil anbefale dig med at købe en stationer DVD afspiller i stedet for at invester i kabler og ny fjernsyn eller grafikkort så kan du få beder billede kvalitet!
Avatar billede ird Praktikant
16. december 2003 - 08:25 #4
Avatar billede c-holst Novice
16. december 2003 - 14:37 #5
ud over de ting der nævnes i linket, er det vigtigt, at du får styr på, hvilket signal der udsendes, og hvilket det tv kan modtage. så kom med lidt respons på det
Avatar billede ird Praktikant
17. december 2003 - 13:03 #6
Fik vi klaret problemet??
Avatar billede ird Praktikant
26. december 2003 - 11:13 #7
havde du brug for mere hjælp??
Avatar billede c-holst Novice
24. marts 2004 - 21:33 #8
hvordan går det så?