Router og 2 computere.. af og til.
Hej med jer!Jeg har tænkt på at købe en router til to Pc’er
Til dagligt står en PC står hos mig, og den anden står hos kæresten.
Efter hvad jeg har læst, skulle det være nemt for absolut netværks newbies at hitte ud af med XP.
Spørgsmålet:
Kan jeg sætte routeren op/til med kun én PC herhjemme, og senere evt. i weekends, så køre alt isenkrammet ned til kæresten, og sætte hendes til, og op til routeren, og så kører det?
Og når jeg så skal hjem igen, så sætter jeg bare hendes ADSL kabel tilbage i hendes netværksstik i computeren og så er hun på igen?
Og hjemme igen med computeren, så kører jeg bare med én maskine med router?
Håber det var til at forstå.
På forhånd tak
Jan
