Avatar billede henik0 Nybegynder
19. december 2003 - 11:06 Der er 12 kommentarer

Skal bruge en billig webshop.

Hej...

Jeg søger et komplet shopping system, til billige penge, som skal indeholde mulighed for kort-betaling, dankort, visakort osv. Nogen som kan hjælpe?
Eventuelt anbefale noget, eller nogen?

Mvh Henrik
Avatar billede moskjaer Nybegynder
19. december 2003 - 11:24 #1
Avatar billede keysersoze Guru
19. december 2003 - 11:24 #2
www.oscommerce.dk er en glimrende og meget brugt løsning - endda gratis. Dog koster muligheden for kort-betalinger et vist beløb om måneden og så'n. Systemet er lavet i php og burde være forholdsvis simpel at sætte op.

Ønsker du en specieltilpasset side kan du prøve at kontakte mig vil mail/msn kim@soze.dk eller icq 32036024
Avatar billede henik0 Nybegynder
19. december 2003 - 11:30 #3
Det skal ikke være en løsning jeg selv skal installere, har nemlig intet begreb om sådan noget.

Andre forslag ???
Avatar billede espersen Novice
19. december 2003 - 11:33 #4
se her i tråden - der er et par forslag til steder med færdige løsninger..
(sikkert en god idé at købe en færdig løsning fremfor at "udvikle" selv)
http://www.eksperten.dk/spm/436099
Avatar billede keysersoze Guru
19. december 2003 - 11:54 #5
af andre forslag var der fx at kontakte mig - dvs kontakte en freelancer eller et firma der kan lave en shop præcis som du ønsker den.

Derudover har nogle webhoteller shops du kan lege af dem for et vist beløb - fx http://www.dandomain.dk/
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. december 2003 - 13:03 #6
Jeg vil gerne igen tilbyde vores hjælp, vi har en færdig shop løsning. jeg vil med glæde vise dig en demo af den hvis du kontakter mig på martin(at)pezzo.dk
Avatar billede henik0 Nybegynder
19. december 2003 - 14:33 #7
Du har vel ikke et telefon-nummer jeg kan kontakte dig på triple-x? Har forsøgt at ringe på jeres firma-nummer, men unden held...

Mvh Henrik..
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. december 2003 - 14:36 #8
jo du kan ringe direkte til mig på 50504502
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
21. december 2003 - 07:22 #9
jaja jeg ved nu at der ligger et meget fedt webshop og gratis ude på www.hotscripts.com!

/Kallesen
Avatar billede jayo Nybegynder
02. januar 2004 - 18:12 #10
Kig også på www.mals-e.com - en ret simpel løsning, som evt. kunne bruges indtil I får gang i forretningen.
Avatar billede keysersoze Guru
12. marts 2004 - 15:31 #11
er du nået videre?
Avatar billede espersen Novice
12. marts 2005 - 22:34 #12
husk at lukke spørgsmålet ved at markere et/flere navne herude til venstre og klikke på Acceptér ;o)