Fast frysning af cabel modem
Jeg har et problem, mit cabel modem er et motorola SB 5100 og jeg bruger esenet, desvære. Da jeg fik modemet og nettet, virkede det fint, ihvertilfald den første måned. Men nu lige pludselig så hopper mit net af ca. 1 eller 2 gange i timen. Modemet stopper med at have pc aktivitet og jeg er nød til at hive strømstikket ud og ind i gen, for at det kan starte op forfra, og dette er heller ikke altid nok. Nogen gange er jeg nød til at starte com op forfra. Hvad er der i vejen og hvad kan jeg gøre for at fikse det...? Mit com er en compaq amd 2,08 mhz, med 120 gb og 512 mb ram. jeg har 10/100 Mbit netkort og min OS er xp. Jeg har kazaa og msn kørende i baggrunden, og det plejer ikke være noget problem. Mens jeg har sidet og skrevet dette er mit net røget af igen. Det er meget irreterende. Jeg har også kørt sfc /scannow, men det hjalp ikke.Jeg har også kørt freshdiagnose og den skrev at der var en fejl ved "busses", jeg ved ikke om det har betydning. Jeg er ikke nogen com geni, så hvis der er en der har et let forklaring ville jeg være glad.
Hvad kan jeg gøre?
