Avatar billede flax Nybegynder
08. januar 2004 - 09:50 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Feedback/vurdering af site

Hej

Orginal site ligger på www.lemonbar.dk.

Mit nye forslag ser sådan du:
http://www.djq.dk/lemonsite/

Der skal ikke tages højde for tekst.
Der kommer flere billeder som skal smides ind i designet, og mere liv ala. gifer og flash kommer løbende.

Men farver m.m. opbynging, og evt. hvis der er fejl hos jer..

Jeg ved godt den ikke er fuldt optilmeret til 800*600 og jeg ved godt der er en fejl i tekstboxernes øverste top grafik, ifht. bag farven i boxene, det vil blive rettet..
Avatar billede cdc Novice
08. januar 2004 - 10:00 #1
Den er meget bedre end den gamle, dog er dit bg billed lige i overkanten at laste ned, tager lidt tid,
Vedr. din måde at bugge den op på, er min mening at den skal være fleksibel i højden, da det ikke passer med en scrollbar, når du kører med den ramme rundt texten. ´Dette kunne evnt. afhjælpes med at du laver rammen fast, og det kun er texten der skroller.
Ellers er farverme. ja lemon, og dem synes jeg passer til navnet
Avatar billede flax Nybegynder
08. januar 2004 - 10:38 #2
hej, ja baggrunden.. Den havde jeg glemt. Problemet var at den faktisk loade 2 forskellige baggrunde, begge på 200 K. Nu fylder de omkring 35 K pr. styk, det hjalp lidt.

Mht. til opbygningen, kan det være det bliver lavet om sidenhen, men indtil bliver den som nu, med iframes.

Det burde kun være teksten der scroller? Jeg har bgproperties=bgfixed

Ang. farverne, var der ikke så mange valgmuligheder, de ville gerne have nogle der..Passsede til logo, som jeg i forvejen ikke er 100% vild med.

Men jeg har prøvet at finde nogle grøn/gule farver, som ikke signalere 100% discount..
Avatar billede arnums Nybegynder
08. januar 2004 - 13:09 #3
jeg ville nok arbejde en del på top banneret(med logo´et) det ser lidt billigt ud ;)
Avatar billede arnums Nybegynder
08. januar 2004 - 13:09 #4
ups! en smutter, havde gang i det forkerte link :|
Avatar billede flax Nybegynder
19. februar 2004 - 12:29 #5
Luk, /cdc, du får 40 får dit svar, hvade håbet på lidt flere der joinede diskutionen..
Håber det er ok for dig, der går inflation i exp.dk hvis man kan få 80 for en feedback.
Hop u understand :-)

Tak for dit svar!
Avatar billede cdc Novice
19. februar 2004 - 12:44 #6
tak for points :o)