klas> nej det er ulovligt.
Hej John.
Se venligst dette § i vores abonnements vilkår:
5.3
Abonnenten er forpligtet til ikke at anvende tilslutningen på en måde, som
kan medføre skade eller gener for driften af anlægget,
Telia Stofa eller tredjemand. Abonnenten skal følge Telia Stofas anvisninger
på installation og brug af tilslutningen. Tilslutningen
må kun anvendes til én pc, med mindre abonnenten har indgået skriftlig
aftale med Telia Stofa om en anden tilslutning. Telia Stofa
er til enhver tid berettiget til at foretage inspektion af tilslutningen.
Her står der at forbindelsen ikke må anvendes på flere Pc'er med mindre
Telia Stofa A/S har indgået en skriftlig aftale med kunden
om dette. Derfor er det ikke tilladt at anvende flere Pc'er på samme
StofaNet forbindelse uden at abonnere på en "Familie-opkobling".
Jeg håber dette kan hjælpe i jeres diskussion.
--
Med venlig hilsen / Best regards
Kim Laugesen
StofaNet Network Opartion Center / StofaNet Abuse Department
Telia Stofa A/S, Uraniavej 6, DK-8700 Horsens
Web:
http://www.stofa.dk-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: John Stigers [mailto:johnstigers@mail1.stofanet.dk]
Sendt: 16. juli 2003 17:18
Til: support@stofa.dk
Emne: flere pc´ere om en forbindelse
Hej med jer :)
En større diskussion er i gang på
www.eksperten.dk Det essentielle er: Må man oprette et netværk med stofanet som udbyder, uden
at have familiepakken?
Nogen siger ja, andre siger nej - hvad er svaret?
Venligst John Stigers