Avatar billede xorioz Nybegynder
18. januar 2004 - 01:55 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

nyt design til mythic

http://www.lunatic-crew.dk/design/

designet er stadig i det's rå form kun et billede.
sådan laver jeg mine design.

nå men vil gerne ha det vuderet i en skala fra 1 til 10 hvor 10 er bedst

komentare og andre former for posetiv kretik er også velkommen :D

point vil blive delt ud til de 4 første vuderinger
Avatar billede webcreator Nybegynder
18. januar 2004 - 02:10 #1
Da jeg klikkede på linket ovenfor, og din side begyndte at loade, så det rimeligt pænt ud. Dit banner er fx. rigtig spændende og flot. Men da hele siden var færdig-loadet, var det lidt en skuffelse fra banneret og ned efter. For i det øjeblik at man ser det flotte banner, får man en vis forventning til det grafiske på resten af siden. Og her lagger det en smule i mine øjne.

Det hvide tekstområde stjæler med det samme min opmærksomhed. Og din menu virker også lidt "slatten". I hvertfald set i forhold til dit flotte banner.

Jeg tror dog bestemt, at dit site kan blive meget bedre, hvis du give det hele lidt mere effekt (dog med måde, selvfølgelig).

Karakter : 7
Avatar billede regstar Nybegynder
18. januar 2004 - 02:23 #2
Jeg maa indromme at webcreator har ret.

Du har en nuanceret og ret forvirrende farvevalg. Dit banner er absolut et perfekt kreativit, men resten kan dog knap sammenlignes med banneret. Jeg synes du har sluppet let og elegant over din kontekst del(det hvide omraade) Du bor taenke at forene dine kontekst del med resten af siden.

menu delen er vel ogsaa lidt "kedeligt" ment paa den maade at du maaske kunne give dem et par effekter og ik blot en blank effektlos-blaa tekst.

Any way, my opnion would judge your site to......en karakter paa: 8(med pil op ,-) )

hyg dig
*regstar
Avatar billede regstar Nybegynder
18. januar 2004 - 02:23 #3
SVAR
Avatar billede xorioz Nybegynder
18. januar 2004 - 02:28 #4
Tak for kretikken jeg skal se hvad jeg kan gøre
bare ik lige nu det er fanme sent og jeg vil i seng
mvh Mikkel h Sørensen
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. januar 2004 - 02:43 #5
Synes banneret er rigtig pænt, dog står de mørkeste toner af blå ikke godt mod ALT DET SORTE :)
Ville personligt vælge en mørk grå som baggrund for de hele, eller evt. lysne alt det blå en smule !
Avatar billede xorioz Nybegynder
18. januar 2004 - 03:03 #6
har lavet lidt om aligevel ik meget men noget :D
Avatar billede xorioz Nybegynder
18. januar 2004 - 03:59 #7
har lavet mer om ser ik ud til jeg lige skal sove nu aligevel :D
Avatar billede cozey Nybegynder
18. januar 2004 - 04:28 #8
Det er kun tilladt at oprette et sp. en gang!
http://www.eksperten.dk/spm/441694
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. januar 2004 - 11:40 #9
mørkeblå menu på sort baggrund giver alt for lidt kontrast. Irriterende svært at prøve at læse hvad der står.

din hvide firkant går helt ned i bunden. det er forkert med sådan en tyk mørk margin på de andre 3 sider af den. Der mangler en 'bund'. Man føler man burde scrolle ned og se resten.

Tillykke, du har findet en måde så man heller ikke kan forstørre teksten med Netscape. siden er permanent ulæselig på en højopløst skørm. Jeg kunne naturligvis ændre skærmopløsningen, men ærlig talt, ville du selv gøre dig den ulejlighed. Sponsorannoncen antyder at siden er designet af X-webdesign. Ikke god reklame.

mvh JakobA
Avatar billede xorioz Nybegynder
18. januar 2004 - 14:26 #10
cozey: det er et nyt design og en ny side clanen er det samme men ellers ikke :D så jeg mener ikke det er det samme spm. må jeg da kun få vuderet et af mine designs ??

jakoba: læs mit spm POSETIV KRETIK er velkomen og jeg syns ikke helt dit svar ligger under dette :D

vis du undre dig over at siden er ulæselig og at du ikke kan ændre skriftstøreslen er det jo nok fordig det bare er et billede desuden er jeg gået fra at lave designs i 800 * 600 til at lave dem i 1024 * 768 :D
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2004 - 16:53 #11
tager ca. 10 minutter at loade. Hvis du kun tager imod positive meninger - kommer du da ikke særlig langt.
Avatar billede xorioz Nybegynder
19. januar 2004 - 04:41 #12
ikke posetive meninger men posetiv kretik :D
det betyder at jeg mener at Jakoba var lidt hurtig på aftrækkeren og et jeg ikke synes at få noget godt ud af hans svar som jeg kan bruge til at ratte på designet...

han glemmer at læse hvad jeg skriver om at siden bare var et billede...
så det der med ( siden er permanent ulæselig på en højopløst skørm )
er ikke ligefram hvad jeg har brug for... og så det at han flamer X-webdesign hvad er det for noget? ja jeg syns ik det lyder som om han prøver at ratte på siden nærmere at han syns det er et dårligt design som jeg ikke burde komme mit navn på???
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. januar 2004 - 17:06 #13
Takker for point og ønsker, held og lykke med siden :)