Internet køre af dårligt efter nogle dage med emule
Hey jeg har en 2048/256 internet linje ved StruerNet og har en router på.. når Jeg har siddet på emule inogle dage så kan jeg ligepluselig ik komme på nogle internet sider mere. Men når jeg så genstarter min router så kan jeg igen.. Jeg har snakket med struernet om det.. og de siger det er NAT'en i routeren der ik kan holde til at emule køre med alle de forbindelser. Jeg har emule til at køre med max ellers kan jeg ik udnytte min linje.De siger så at jeg er velkommen til at skifte routeren ud... men jeg skal bare huske at det skal være en router med modem i.
Spørgsmål 1 lyder:
Kan det virkelig godt passe at det bare at nat'en og er det ik noget jeg kan gøre uden at skulle have en anden router.
Spørgsmål 2 lyder: Hvis der skal en ny router til hvad vil i så anbefale. (Huske det skal være med modem.. det er der nemlig ik i alle adsl router)
På Forhånd Tak.
